Skip to content

אישום: סרסרה בשתי בנותיה

פרקליט האם המואשמת בסרסרות: "האם היא זו שפנתה למשטרה בבקשה שיסיעו לה בטיפול בבתה, שכן לא יכלה למנוע את הידרדרותה. במקום לסייע לה היא מואשמת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבת ירושלים בשנות הארבעים לחייה, הואשמה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בעיר כי סרסרה בשתי בנותיה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שמרית וולף מפקליטות המדינה, במשך לפחות כשנה עסקו בנותיה של הנאשמת בזנות תוך שהנאשמת ידעה אודות עיסוקן ואף שהתה בדירה בעת ביצוע המעשים. בכתב האישום נטען גם  האישה עצמה ובנותיה נהגו לעסוק בזנות במקומות שונים וכן בדירה בה התגוררו יחד.
עוד עולה מכתב האישום כי האם הנאשמת קיבלה סכומי כסף מבנותיה בעד מעשה זנות כשבמהלך התקופה הרלוונטית נהגה האם לבקש מהבנות כספים מיוזמתה, בטענה כי אין לה כסף, תוך שהיא נוהגת להחביא מהן כסף אשר ברשותה.
לכן מואשמת האם כי במעשיה המתוארים לעיל, קיבלה ביודעין מה שניתן בעד מעשה זנות של ביתה הבגירה וכן קיבלה ביודעין מה שניתן בעד מעשה זנות של ביתה השנייה בעת ביצוע המעשים.

אילוסטרציה (שימוש חופשי)
אילוסטרציה (שימוש חופשי)

עו"ד אביאל קריא שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האם הגיב ואמר כי "מדובר באישה המתמודדת במשך שנים ארוכות עם מחלות נפש ובעיות בריאות קשות. האם היא זו שפנתה למשטרה בבקשה שיסייעו לה בטיפול בביתה, שכן לא יכלה למנוע את הידרדרותה. במקום שהמדינה תושיט לה יד ותסייע לה, בחרה המדינה לחקור את האישה ולהפעיל נגדה מערך של האזנות סתר. לצערנו הרב, טענותינו בשימוע נפלו על אוזניים ערלות והפרקליטות דחתה אותן והחליטה  להגיש את כתב האישום", קריא הוסיף: "אנו נציג את הראיות בבית המשפט ומקווים שהמדינה תשכיל לסייע לאישה במצוקה שזקוקה לעזר."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן