Skip to content

לראשונה מקצה חצי מרתון במרוץ הלילה של באר שבע

אירוע הריצה הגדול של באר שבע, LIGHT RUN IKEA, חוזר ויכלול השנה גם מקצה חצי מרתון באורך 21.1 ק"מ. המרוץ יתקיים ביום ראשון, 10.5.2020 וצפויים להשתתף בו אלפי רצים שיאירו את רחובות העיר באר שבע. בנוסף, יתקיימו גם פעיליות חווייתיות לכל המשפחה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרוץ הלילה – Light Run איקאה באר שבע חוזר ומבטיח להיות גדול, שמח וזוהר יותר. המרוץ יתקיים ביום ראשון, 10.5.2020 ויוזנק מרחבת אמפי פארק באר שבע. הרצים יוכלו לבחור בין ארבעה מסלולי ריצה: מסלול חצי מרתון באורך 21.1 ק"מ,  מסלולים מדידים באורך 10 ק"מ (מגיל 14), 5 ק"מ (מגיל 12) ומסלול עממי באורך 2.5 ק"מ (מגיל 10). לכל אורך המסלולים יוצבו אלמנטים מיוחדים של תאורה שיאירו את רחובות העיר. כ- 8 במות מוזיקה לאורך המסלולים יכניסו את הרצים לאווירה ולקצב. לצד מקצי הריצה, יתקיים גם הפנינג ספורטיבי שיהיה פתוח לקהל הרחב ויכלול  פעילויות ספורט, והפעלות לכל המשפחה.

מרוץ הלילה של באר שבע חוזר (צילום:רונן טופלברג)
מרוץ הלילה של באר שבע חוזר (צילום:רונן טופלברג)

מרוץ הלילה, ביוזמת עיריית באר שבע וחברת כיוונים – החברה העירונית לתרבות הפנאי ובהפקתה של חברת כפיים הינו חלק ממגמת פיתוח הספורט והאקטיב לייף סטייל בעיר באר שבע וכבר הפך למסורת מהנה בקרב תושבי העיר ואורחיה ולראשונה כולל מקצה חצי מרתון רשמי בנוסף למקצים העממיים המתאימים לכל המשפחה. המרוץ הינו חלק מאירועי שבוע הספורט של ישראל.

שטח הכינוס של המרוץ והפנינג ימוקמו בפארק נחל באר שבע, הפארק המרהיב ביופיו, משתרע על פני 5,300 דונם וכולל אגם מלאכותי יפהפה, אמפי פארק המארח הופעות של מיטב אמני ישראל ואמנים בינלאומיים וכן את מתחם בית אשל וגשר הצינורות.  מסלולם של הרצים במקצים 2.5 ק"מ ו-5 ק"מ יהיה כולו בפארק נחל באר שבע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן