Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 06 בפברואר, 2020

הספר הירוק, מקוללת, החסד של לוצ'יה, מלחמה, אליטה: מלאך הקרב, הומלנד 6, לפוצץ את ההיסטוריה, ברוכים הבאים לעולם שלי, קוורטט משפחתי, ברסלין והמיל: אמני הדד-ליין, ויקינגים 6, קגאסטר - קופת שרצים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הספר הירוק, מקוללת, החסד של לוצ'יה, מלחמה, אליטה: מלאך הקרב, הומלנד 6, לפוצץ את ההיסטוריה, ברוכים הבאים לעולם שלי, קוורטט משפחתי, ברסלין והמיל: אמני הדד-ליין, ויקינגים 6, קגאסטר – קופת שרצים

___

הספר הירוק | Green Book, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית מרגשת, זוכת שלושה פרסי אוסקר 2019, כולל לסרט הטוב של השנה. מאבטח קשוח מתחיל לעבוד כנהג פרטי של נגן ג'אז אפרו-אמריקני, ויוצא עמו למסע הופעות בדרום ארצות הברית הגזעני של שנות ה-60. עם: ויגו מורטנסן, מהרשלה עלי. בימוי: פיטר פארלי. ארה"ב, 2018.

מקוללת | The Curse of La Llorona, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אימה על טבעי, מהיקום שובר הקופות של "לזמן את הרוע". עובדת סוציאלית משחררת בטעות כוח מרושע קדום. כשזה תוקף את ילדיה הקטנים, היא משיבה מלחמה בכל דרך אפשרית. עם: לינדה קרדליני, ריימונד קרוז. במאי: מייקל צ'אבס. ארה"ב, 2019.

החסד של לוצ'יה | Troppa Grazia, ערוץ Yes VOD

קומדיה לא שגרתית, עם הדס ירון ("למלא את החלל") בתפקיד מריה הבתולה. יום אחד מופיעה מריה בפני לוצ'יה, אם קשת יום המתגוררת עם בתה בכפר קטן באיטליה, ומטילה עליה משימה. לוצ'יה מניחה שמוחה מתעתע בה. אבל הבתולה מתעקשת… במאי: ג'אני זנאסי. איטליה, 2018.

מלחמה | En Guerre, ערוץ Yes VOD

דרמה. לאחר שהנהלת מפעל מצליח מודיעה על כוונתה לסגור את שעריו, יוצאים מאות העובדים המסורים והזועמים למלחמה על מקום עבודתם. עם: וינסנט לינדון, מלאני רובר. במאי: סטפן בריזה. צרפת, 2018.

אליטה: מלאך קרב | Alita: Battle Angel, ערוץ Yes VOD

אקשן עתידני אודות נערה סייבורגית הקמה לתחייה לאחר שמדען איחד את איבריה הפזורים לכדי גוף שלם. ללא כל זיכרון מחייה הקודמים, מנסה הנערה להבין את העבר שלה, ומי רצה לגרום למותה. עם: רוזה סלזאר, כריסטוף וולץ. במאי: רוברט רודריגז. ארה"ב, 2019.

הומלנד 6 | 6 Homeland, ערוץ Hot VOD

המותחן הפסיכולוגי של רשת Showtime, חוזר בעונה שישית. ספוילר – העונה תתחיל מספר חודשים לאחר שקארי מתיסון (קלייר דיינס), סוכנת ה-CIA לשעבר הצליחה למנוע מתקפת טרור חסרת תקדים בברלין. כעת היא שבה הביתה, עוברת לגור בברוקלין, ניו יורק ומתחילה לעבוד בסיוע למוסלמים שחיים באמריקה ובמיוחד לבלוגר מוסלמי צעיר שהרשויות חושדות שהוא מסוניף ומקושר לאל קעידה. העונה מתרחשת על רקע הבחירות לנשיאות ארה"ב, בתקופה שבין יום הבחירות להשבעת הנשיאה אלזבת' קין בגילומה של אליזבת' מארוול, נשיאה בעלת אג'נדה משלה, כזאת שבהחלט תרגיז את ה-CIA וה-FBI ותעורר מחלוקת. מנדי פטינקין ו-אף. מוריי אברהם ימשיכו לככב לצידה של דיינס גם בעונה זאת. אל העונה צפוי להצטרף רוברט נפר (טי-באג מ"נמלטים") בתפקיד גנרל ג'ימי מקלנדון ממחלקת ההגנה על המולדת ואליו דמותה של הדר רצון כסוכנת המוסד.

22:00 ברוכים הבאים לעולם שלי Welcome To Marwen, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 בדצמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 קוורטט משפחתי | A Family Quartet, ערוץ Yes דוקו

נועה ווילדשוט, כנרית גרמניה, אמנם רק בת 16, אך כבר נחשבת לעילוי בזירת המוזיקה הקלאסית הבינלאומית. אימה ואחותה הגדולה מנגנות גם הן על כינור ואביה מנגן על ויולה וביחד הם משפחה קאמרית יוצאת דופן. הסרט המוזיקלי מלווה במשך 3 שנים את נועה, מגיל 13 ועד גיל 16, בשנים בהן מתרחשת הפריצה הבינלאומית שלה. לצד ההופעות שלה ברחבי העולם משולבים צילומי 'הום וידאו' מקסימים שצילמו הוריה לאורך השנים ואלו מציגים, מצד אחד, את האופן בו הופכת ילדה בת 3 לכנרית מחוננת ומצד שני את הקשרים המשפחתיים העדינים והתומכים במשפחה מוזיקלית אוהבת ואמביציוזית. בימוי: סימונקה דה יונג. 73 דקות, הולנד, 2017.

22:00 ברסלין והמיל: אמני הדד-ליין | Breslin and Hamill: Deadline Artists, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סרט דוקומנטרי שנוצר על ידי העיתונאי והסופר ג'ונתן אלטר, ג'ון בלוק ("דייטליין") ו-סטיב מקארת'י ("האזרח טראמפ"), אשר בוחן את הקריירה המרשימה של העיתונאים האגדיים ג'ימי ברסלין ו-פיט המיל. ברסלין והמיל, כותבי הטורים הוותיקים של ניו יורק, השמיעו את קולם ואת נקודת מבטם של אזרחים אמריקנים – מרוצחים סדרתיים לפועלי צווארון כחול, מסלבריטאים ועד תושבי השכונות, השניים תמיד חיפשו פרספקטיבה מעמיקה יותר של החיים אותם תיעדו. HBO, ארה"ב, 2018.

ויקינגים 6 | 6 Vikings, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 05 בדצמבר, 2019, בשעה 05:00 בערוץ Yes VOD + ערוץ Yes Edge

קגאסטר – קופת שרצים | Cagaster of an Insect Cage, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. מחלה קטלנית הפכה את האנשים שנדבקו בה לחרקים טורפים. 30 שנה אחר כך, נערה מתבגרת חוברת למדביר צעיר ויוצאת לחפש את אמה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן