Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 08 בפברואר, 2020

בלגן בבית 2, עלמה, גדול: מאת ריצ'רד האמונד, אליטה: מלאך קרב, החסד של לוצ'יה, הסרבן, סדר אותי 4, להגיש קר, משחק מחושב, ואן הלסינג 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סדר אותי 4 | High Maintenance 4, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

סדרת הרשת שהפכה לבת בית ב-HBO חוזרת לעונה 4. ספוילר – העונה החדשה עוקבת אחר סיפוריהם של כמה מדיירי העיר שעוסקים בהצלחה, כישלון, אהבה ואבדן וגם תיכנס יותר לעומק אל חייו הפרטיים של הבחור. רשת משוכללת של דמויות בלתי נשכחות יבחנו את מערכת היחסים שלהן עם ניו יורק ויגעו בנושאים כמו מוות, הורות, מיניות, פנטזיה, הזדקנות וכיוצא באלה.

19:55 בלגן בבית 2 | Bless This Mess 2, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

הקומדיה בכיכובם של דקס שפרד ו-לייק בל שבה בעונה חדשה. מייק וריו – זוג צעיר מניו יורק, הוא מבקר מוזיקה והיא תרפיסטית – עוזבים את העיר הגדולה ועוברים לגור בחווה בנברסקה, שמייק ירש מדודתו. לאחר שעזבו הכל, כולל עבודותיהם ומשפחותיהם החונקות, הם מבינים במהרה שהחיים הפשוטים אינם קלים כמו שחשבו והם צריכים ללמוד איך לעמוד בפני סערה של אתגרים וקשיים המסתערים עליהם בחיי החווה החדשים שלהם.

22:00 עלמה | Damsel, ערוץ Hot Cinema1

מערבון קומי. במאה ה-19, סמואל אלבסטר חוצה את אמריקה כדי להיפגש עם אהובתו ולהינשא לה. ככל שמסעו מתקדם, הוא נעשה מסוכן יותר ויותר והגבולות בין גיבור, נבל ועלמה במצוקה מטשטשים. שחקנים: רוברט פטינסון, מאיה וסיקובסקה. במאי: דיויד זלנר, נתן זלנר. ארה"ב, 2018.

22:00 גדול: מאת ריצ'רד האמונד | Richard Hammond's Big, ערוץ דיסקברי

סדרה מלאת אקשן הולכת על ענק, כשהמגיש הבריטי האיקוני לרכבים וחובב ההנדסה, ריצ'רד האמונד, יוצא להרפתקה חובקת עולם. מאנגליה לגרמניה ולארצות הברית, הוא נמצא במשימה לחקור את המבנים והמכונות הכי גדולים בעולם, להיכנס מאחורי הקלעים כדי להבין את המדע של כל מה ש'גדול' – איך מהנדסים בונים, מתחזקים ומשתמשים במבני הענק האלו. כל פרק לוקח אותו למקום ומבנה ענק חדשים, שם הוא פוגש בגיבורי החזית העלומים הגורמים לדברים לעבוד, תוך חקירת המדע העומד מאחוריהם בסדרת ניסויים. ממנהרת הרכבת התת-קרקעית הארוכה בעולם ועד לספינת משא בגודל של ארבעה מגרשי כדורגל, האמונד צולל לתוך כמה דוגמאות ענקיות באמת של גאונות הנדסית בפעולה.

22:00 אליטה: מלאך קרב | Alita: Battle Angel, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD

22:00 החסד של לוצ'יה | Troppa Grazia, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD

22:30 הסרבן | Hacksaw Ridge, ערוץ ההיסטוריה

דרמת מלחמה זוכת שני פרסי אוסקר. סיפורו האמיתי ויוצא הדופן של חובש אמריקני שסירב לשאת נשק בקרבות הקשים מול היפנים במלחמת העולם השנייה. דוס, סרבן מצפוני שהכיר בצורך לצאת להילחם אך התנגד לקחת חלק בהרג ממשי, הפך לגיבור כאשר הפגין אומץ אדיר והציל במו ידיו את חייהם של 75 חיילים אמריקנים, בקרב המדמם על אוקינואה, וזכה בעיטור הכבוד. שחקנים: אנדרו גארפילד, סם וורת'ינגטון. במאי: מל גיבסון. ארה"ב, 2016.

להגיש קר | Itaewon Class, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קוריאנית.

משחק מחושב | The Coldest Game, נטפליקס | Netflix

דרמת מתח. משבר הטילים בקובה, 1962. גאון מתמטי מתוסבך מגויס למשחק שחמט בין ארצות הברית לברית המועצות – ולמשחק ריגול קטלני. שחקנים: ביל פולמן, לוטה ורביק, רוברט ויינקביץ'. במאי: לואקש קוסמיקי. 96 דקות, פולין, 2019.

ואן הלסינג 4 | 4 Van Helsing, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת הפנטזיה. אחרי שלוש שנים בתרדמת, ונסה מתעוררת ומגלה שהעולם נחרב בידי ערפדים. היא מצטרפת לחבורה ססגונית של ניצולים, וביחד הם נלחמים על חייהם.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן