Skip to content

נגיף הקורונה: קבוצת עליבאבא הקימה קרן ייעודית בהיקף של מעל 140 מיליון דולר לרכישת ציוד לצוותי הרפואה בסין

בנוסף, הקימה הקבוצה פלטפורמה לאספקה ישירה של ציוד רפואי מכל העולם לצוותים הנאבקים בהתפרצות נגיף הקורונה בסין • עלויות הציוד שיירכש מספקים ימומנו באמצעות הקרן שהקימה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום מסך: קבוצת עליבאבא

קבוצת עליבאבא, הבעלים של ענקית המסחר עלי אקספרס, הודיעה היום (יום חמישי) כי היא משיקה פלטפורמה לסיוע באספקה מואצת של ציוד רפואי דחוף. זאת, על ידי חיבור ישיר בין ספקי ציוד רפואי ברחבי העולם לבין צוותי רפואה הנמצאים במוקד התפרצות נגיף הקורונה.

עליבאבא אף הכריזה על קרן ייעודית, בהיקף מיליארד יואן סיני, שהם יותר מ- 140 מיליון דולר, שהוקמה ב-25 לינואר, יומיים לאחר הטלת ההסגר על מוקד התפרצות הנגיף בעיר ווהאן. הקרן תשמש לרכישת ציוד רפואי חיוני מספקיות בכל העולם, כולל ישראל, ואספקתם לצוותי הרפואה בוואהן ובערים נוספות שנפגעו מהנגיף.

מקור: www.alibabagroup.com

עליבאבא השתמשה ביכולותיה הטכנולוגיות וניסיונה בתחום המסחר המקוון להקמת אתר ייעודי, אשר ישמש פלטפורמה להנגשת מידע לספקים, גדולים כקטנים, בכל העולם. עליבאבא תפרסם את המפרטים של הציוד הרפואי הנחוץ, לרבות הסוגים, הדגמים וכמויות המוצרים, וזאת על סמך מידע שנאסף מבתי החולים והרשויות המקומיות. באמצעות הפלטפורמה, יוכלו הספקים להעביר מידע על המוצרים שנמצאים ברשותם. עליבאבא תתחיל ברכש לאחר תהליך של אישור הספק והסחורה. המוצרים שיירכשו באמצעות הפלטפורמה, יסופקו לבתי החולים על בסיס רמת דחיפות ועדיפות.

עליבאבא מתחייבת לאספקה מהירה ובטוחה, ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מרכזי הפצה לוגיסטיים בעולם, על מנת לספק פתרונות שילוח יעילים ומתוזמנים היטב. קייניאו (Cainiao), החטיבה הלוגיסטית של עליבאבא, השיקה את מיזם "הערוץ הירוק" אשר יחד עם גורמי תעשייה בסין, ומחוצה לה, יבטיח משלוח מואץ של הציוד.

במכתב שהפיצה החברה לספקי ציוד רפואי בכל העולם, כולל בישראל, נכתב כי עם סיום חופשת ראש השנה הסיני, הציפייה היא לכמות גדולה של אנשים שחוזרים למקום עבודתם. זאת, על רקע המאבק בוירוס הקורונה אשר נמצא בשלב קריטי. במכתב מפורט, בין היתר, הציוד הנדרש אשר כולל מסכות הגנה (רפואיות ורגילות), חליפות הגנה, כפפות ומשקפיים להגנה על הצוותים הרפואיים ועוד.

מאז יום שני (3.2), סיפקה עליבאבא ציוד רפואי שהגיע מ-15 מדינות, כולל סחורות שנרכשו ונתרמו באופן עצמאי, ל-18 בתי חולים במחוזות הוביי, ג'גיאנג ואנחוי (Hubei, Zhejiang ו-Anhui בהתאמה).

צילום מסך: קבוצת עליבאבא
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן