Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 10 בפברואר, 2020

אלנה מאוולור 3, הומלנד 8, Game Box 2, באסטר הגדול, דייגו מראדונה,ילדותי 2, Love for Sale 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלנה מאוולור 3 | Elena of Avalor 3, סלקום TV

עונה חדש לסדרת הילדים של דיסני.

05:00 הומלנד 8 | Homeland 8, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

עונת הסיום למותחן הפסיכולוגי של רשת Showtime, בכיכובם של קלייר דיינס ו-מנדי פטנקין. ספוילר – סול ברנסון, היועץ לביטחון לאומי לנשיא החדש ראלף וורנר, מתמנה לעמוד בראש המשא ומתן עם הטאליבן באפגניסטן. קארי מתיסון  מתמודדת עדיין עם החלמתה מההתעללות האכזרית שעברה עת  היתה כלואה בכלא ברוסיה, הגוף שלה מחלים, אבל הזיכרון שלה עדיין לא חזר, ובכל זאת סול מעוניין לצרף אותה לנסיעה לאפגניסטן וחושב שהידע, הניסיון וההכרות הענפה שלה עם אפגניסטן יכולים לתרום רבות  למו"מ.

16:45 Game Box 2, ערוץ הילדים (לצופיי פרטנר TV, סלקום TV, ערוץ Yes VOD וערוץ Hot VOD)

תכנית הגיימינג המטורפת מהיוטיוב חוזרת בעונה חדשה. כוכבי הרשת קווין רובין ו-עמנואל לוי משחקים אחד נגד השני את משחקי הוידיאו הכי מגניבים יחד עם מלא אתגרים והפתעות. אל השניים יצטרפו אורחים משתנים ביניהם אנג'ל ברנס, כוכב הרשת דניס צ'רקוב ועוד.

22:00 באסטר הגדול | The Great Buster: A Celebration, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

פסטיבל ונציה – פרס הסרט הטוב לקולנוע 2018. הגאונות של באסטר קיטון ניתן לראות בכל סצנה מסרטיו, וסצנות נפלאות כאלה משובצות בנדיבות רבה בסרטו של הבמאי פיטר בוגדנוביץ', המסכם את חייו ויצירתו. קיטון – שחקן, קומיקאי, תסריטאי ובמאי מחונן – הוא מהכוכבים הבודדים של הקולנוע האילם שלא נשכחו בחלוף השנים. להיפך – מל ברוקס, קוונטין טרנטינו, ורנר הרצוג, דיק ואן דייק וכוכבים רבים של הדורות הבאים ראו בו מקור השראה ומספרים כיצד השפיע ועיצב את תפיסתם הקולנועית. קיטון צמח במשפחה של בדרנים, ומילדות למד להשתמש בגופו לצרכים קומיים, גם במחיר חבלות ועצמות שבורות. הסרט עוקב אחר חייו דרך אנקדוטות מצחיקות ונוגעות ללב, הממפות אגב כך את תולדות הקומדיה האמריקנית. 102 דקות, ארה"ב, 2018.

22:05 דייגו מראדונה | Diego Maradona, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

דייגו ארמנדו מראדונה נחשב לכדורגלן הגדול בהיסטוריה, אבל הסרט התיעודי עליו הוא הרבה יותר מאשר סרט על כדורגל. זה סרט על אדם שהפך לגיבור תרבות בשתי מדינות שונות: קודם במולדתו ארגנטינה ולאחר מכן באיטליה, ואם לא די בכך, עבר הגיבור שלפנינו תהליך נוסף, והפך מאליל במדינתו המאמצת לאדם הכי שנוא בה. למעשה מדובר באדם שרק דבר אחד היה יותר גדול מכישרונו, וזה ההרס העצמי שלו. לכן זהו למעשה סיפור על עלייתו ונפילתו של מראדונה. הדוקומנטריסט הבריטי, אסיף קפדיה, בחר לספר את סיפורו ובכך הוא משלים טרילוגיה שהתחילה בזוכה ה-BAFTA – "סנה" והמשיכה בזוכה האוסקר® -"איימי". קפדיה נוקט באותו הסגנון בו השתמש בשני הסרטים הקודמים, תוך שהוא נמנע לחלוטין משימוש ב'ראשים מדברים' ומתבסס על עריכה קצבית ועשייה מלאת חיים. 130 דקות, בריטניה, 2019.

22:50 ילדותי 2 | Kidding 2, ערוץ Yes VOD + ערוץ Yes Edge

הדרמה הקומית מבית Showtime בכיכובו של ג'ים קארי חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בעונה החדשה המותג 'מר פיקלס' משיק קו חדש של צעצועים וג'ף סוף סוף מסתפר. הוא עדיין סובל עליות ומורדות במצבו הנפשי שבאים יחד עם הדיכאון ממנו הוא סובל, וממשיך להמציא דרכים חדשות – לא כולן מקובלות – לגרום לשמחה בקרב ילדים בכל מקום שבו הם נמצאים.

אין שם עברי | Love for Sale 2, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה מאינדונזיה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן