Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 12 בפברואר, 2020

הקלטות של מוחמד עלי ודיק קאווט, מיליון דברים קטנים 2, פאולין קאל: מה שהיא אמרה, מפלצות באלסקה, לכל הנערים: נ.ב. אני עדיין אוהבת אותך, French Toast, חברה ללא שינה: אינסומניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקלטות של מוחמד עלי ודיק קאווט | Ali & Cavett: The Tale of the Tapes, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סיפורה של מערכת היחסים האישית הקרובה בין שני הכישרונות הגדולים: המנחה דיק קאווט והמתאגרף מוחמד עלי. קאווט הנחה במשך 30 שנה את תכנית הלייט-נייט הפופולרית שלו ועל אף היותו קומיקאי בעצמו, התכנית שלו התאפיינה בשיחות מגוונות, החלפת רעיונות ושילוב של בידור עם תוכן מהותי. מגוון רחב של כישרונות הגיעו להתארח אצלו בתכנית וביניהם חברו הטוב, המתאגרף עלי. הקשר בין השניים נמשך לאורך שנים וחצה את גבולות המסך. עלי הופיע בתוכניות של קאווט 14 פעמים והסרט מביא את סיפורה של מערכת יחסים זו בעזרת צפייה ברצף בקלטות התוכנית – מימיו הראשונים של עלי כמתאגרף, דרך נשיאת הלפיד באולימפיאדה ב-1996 ועד תקופת מחלת הפרקינסון בה חלה עלי. בימוי: רוברט ס. ביידר. 95 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 מיליון דברים קטנים 2 | A Million Little Things 2, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

הדרמה חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בפתיחת העונה, דליילה עומדת ללדת ואדי חש מחוייב לספר לקת'רין שהוא אביו של התינוק. גארי ומגי מתקשים להתמודד עם המגורים המשותפים בצל מחלת הסרטן ורום ורג'ינה ממשיכים לריב לגבי הבאת ילד לעולם.

22:00 פאולין קאל: מה שהיא אמרה | What She Said: The Art of Pauline Kael, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD

22:00 מפלצות באלסקה | Alaska Monsters, ערוץ Travel Channel

המדינה הגדולה בארצות הברית, אלסקה, מוכרת בתור 'החזית האחרונה': אזור פתוח רחב ידיים שבו רק הקשוחים ביותר שורדים והטבע הפראי נותר פרוע. ברחבי מדינה זו נפרש אזור המוכר בתור משולש אלסקה, אזור שבו אחוז האנשים שנעלמים גבוה יותר מבכל מקום אחר בעולם. בעוד שיש כאלו שחושבים שהנושא קשור לשטח הקשה ולאיתני הטבע חסרי המנוח, אחרים חושבים שזה בגלל המפלצות המגוונות והיצורים הלא מזוהים שלפי השמועה שוכנים בחלקת הארץ המסתורית הזו. כעת, צוות של אנשי שטח מלידה, המוכרים בתור המידנייט סאנס (בני החצות), לוקחים על עצמם את האתגר של מקירת משולש אלסקה בניסיון לחשוף הוכחות ליצורים המסתוריים שלכאורה שוכנים שם. בשילוב יותר ממאה שנות נסיון מצטבר של ציד והנחת מלכודות עם הטכנולוגיה האחרונה המתקדמת ביותר, המידנייט סאנס יוצאים לקבל עידן חדש של מחקר תעלומות ולשפוך סוף סוף אור על היצורים החמקמקים הללו.

לכל הנערים: נ.ב. אני עדיין אוהבת אותך | To All the Boys: P.S. I Still Love You, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה קומי. לארה ג'ין ופיטר בם עכשיו זוג רשמי, אז החיים אמורים להיות מושלמים. אבל אהבה ישנה שחוזרת לתמונה מציפה רגשות ומסבכת את העניינים. שחקנים: לנה קונדור, נואה סנטיאנו, ג'ורדן פישר. במאי: מייקל פימוגרני. 101 דקות, ארה"ב, 2020.

אין שם עברי | French Toast, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית מדרום אפריקה.

חברה ללא שינה: אינסומניה | Sleepless Society: Insomnia, נטפליקס | Netflix

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן