Skip to content

שר האוצר הורה לגבש מתווה לפיצוי עובדים שייעדרו מעבודה בשל הוראות פיקוד העורף

כך סוכם בפגישה הבוקר, בהשתתפות הממונה על השכר, יו"ר ההסתדרות הכללית, נציגי אגף תקציבים במשרד האוצר ורשות המיסים, ראשי איגוד לשכות המסחר והתאחדות התעשיינים ונציגי השלטון המקומי. בימים הקרובים יועברו נתונים על היקף ההיעדרויות בסקטור הפרטי ויגובש פתרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כך סוכם בפגישה הבוקר, בהשתתפות הממונה על השכר, יו"ר ההסתדרות הכללית, נציגי אגף התקציבים ורשות המסים, ראשי איגוד לשכות המסחר והתאחדות התעשיינים ונציגי השלטון המקומי. בימים הקרובים יועברו נתונים על היקף ההיעדרויות בסקטור הפרטי ויגובש פתרון

מאת צבי זינגר

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, הנחה לגבש, במהלך החודשים הקרובים, מתווה שיקבע כיצד יפוצו עובדים שיעדרו מעבודתם בשל הוראות פיקוד העורף – בדומה למה שקרה בימים האחרונים בדרום הארץ.

הבנות גם עם המגזר הפרטי. שטייניץ (צילום: אתר הכנסת)

על כך סוכם בפגישה שהתקיימה הבוקר, בנושא פיצוי בגין ימי היעדרות מעבודה בעקבות המצב הביטחוני. בפגישה השתתפו הממונה על השכר, אילן לוין, יו"ר ההסתדרות הכללית, עופר עיני, נציגי אגף תקציבים במשרד האוצר, נציגי רשות המיסים, ראשי איגוד לשכות המסחר, מ"מ התאחדות התעשיינים ונציגי השלטון המקומי.

בהמשך להוראת שר האוצר לא לנכות את שכרם של עובדי המגזר הציבורי בדרום הארץ, הוחלט בפגישה כי יגובש הסכם עם ההסתדרות והמעסיקים במגזר הציבורי, אשר יבטיח שלא יופחתו ימי העבודה של עובד שנעדר ממקום עבודתו, בשל היותו הורה לילד מתחת לגיל 14 שנעדר מלימודים, בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

בימים הקרובים יועברו נתונים על ידי נציגי המעסיקים הפרטיים, באשר להיקף ההיעדרויות בסקטור הפרטי. על בסיס אומדנים אלה, יגובש פתרון כדי להגיע להבנות באשר לעובדי המגזר העסקי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן