Skip to content

שני קטינים מאריאל ביצעו אונס אכזרי

מעובדות כתב האישום שהוגש נגד השניים עולה תמונה מחרידה של אונס קטינה, קשירת פיה ואיומים על חייה לבל תספר את שאירע. במקרה אחר הואשם היום אח באונס אחותו הקטינה, שהרתה כתוצאה מכך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני קטינים בני 16 ו-17 מאריאל שבשומרון, הואשמו היום (שני) בבית המשפט לנוער שבבית המשפט המחוזי מרכז באינוס אכזרי ומעשה סדום בקטינה בת 16.

על פי כתב האישום, בין הנאשמים לקטינה ישנה היכרות מוקדמת. בשעות הערב תחילת פברואר 2019 הזמינה הקטינה מספר בני נוער לביתה בשומרון למסיבה, בעת שהוריה שהו בחו"ל. הנאשמים הגיעו למסיבה ובשלב מסוים קיימו הקטינה ואחד הנאשמים בן ה- 16, יחסי מין בהסכמה. בהמשך, אמר הנאשם בן ה- 17 לקטינה כי הוא "שיכור" וכי הוא מבקש ללכת לישון באחד החדרים בבית. הקטינה הובילה אותו לחדר של אחותה. הוא לא נח שם ויצא מהחדר לאחר שהבחין כי לא ניתן לנעול את הדלת. בהמשך, הוא ניגש לחדר של הקטינה בבית, וכשהבחין שגם אותו לא ניתן לנעול, יצא ממנו, המשיך והלך לכיוון חדר הוריה של הקטינה.

הקטינה ביקשה ממנו לא לישון בחדר זה, אך הוא נשכב על המיטה בחדר השינה של הוריה. הקטינה התכוונה לצאת מהחדר והוא ביקש ממנה כי תסגור את האור. מיד לאחר שכבתה את האור הוא סגר את דלת החדר ונעל אותה. האנס משך את הקטינה למקלחת והיא נאבקה בו ותוך כך נפלה ונחבלה. למרות בקשותיה שיפסיק בן ה-17 הפשיט אותה מבגדיה. מעט לאחר מכן אחת מחברותיה של הקטינה שהבחינה שמשהו לא כשורה, דפקה על דלת חדר השינה ושאלה אם הכל בסדר. הקטין איים על הנערה כי יהרוג אותה אם תספר את האמת  והקטינה פתחה מעט את הדלת ואמרה לחברתה כי הכל בסדר. הקטין נעל שוב את הדלת ניסה לנשקה ונשך את שפתה וביצע בה מעשה מגונה. לאחר מכן חסם את פיה במטפחת של אמה ואז התקשר במכשיר הסלולרי שלו לחברו בן ה-16 ואמר לו להגיע לחדר השינה. לאחר שזה הגיע ביצעו בה השנים אונס ומעשה סדום.

לאחר שכילו בה את זממם, איימו הנאשמים על הקטינה כי אם תגלה למישהו את שאירע יהרגו אותה, והוסיפו: "אל תגלי, אנחנו נמצא אותך". בן ה-17 אף שם את ידו על צווארה בעת שאיים עליה. השניים הואשמו על ידי פרקליטות מחוז מרכז בגין אינוס בנסיבות מחמירות בצוותא, מעשה סדום בצוותא ואיומים.

אילוסטרציה: משטרת ישראל

כתב אישום נוסף הוגש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, על ידי פרקליטות מחוז דרום. במרכזו תושב הדרום, בן 21, אשר ביצע במשך כשנתיים עבירות מין באחותו הקטינה, בת ה-14.

על פי עובדות כתב האישום, בעל הנאשם במספר הזדמנויות את אחותו הקטינה במחסן שבבניין המגורים השייך למשפחה. לאחר המעשים, הורה האח לאחותו  שלא לספר על מעשיו לאיש. כתוצאה מהאונס הקטינה הרתה וכשהגיעה לבית החולים עקב כאבי בטן, נתגלה דבר הריונה והיא עברה הפסקת הריון כשהיא בחודש החמישי להריונה.

האח הכחיש כל מעורבות במעשה המיוחס לו אבל בדיקות DNA שנלקחו מהעובר הוכיחו כי הוא האב. בכתב האישום הואשם האח בביצוע עבירות של אינוס קטינה בת משפחה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצרו עד תום הליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן