Skip to content

התאחדות "אילת" מסכמת שנת 2019 הישגית ומצדיעה לספורטאים ולספורטאיות

אמש התקיים במוזיאון ארץ ישראל אירוע ההצדעה השנתי לספורטאי "אילת" המצטיינים ולסיכום שנת הפעילות 2019
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שנת 2019 הייתה אחת השנים המוצלחת והמעוטרת ביותר בספורט הישראלי, וניתן לזקוף זאת להישגים של ענפי התאחדות "אילת", ההתאחדות הישראלית לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים. הספורטאים ומאמניהם הגיעו במהלך השנה שעברה להישגים מרשימים, עמדו על הפודיום באליפויות אירופה ואליפויות עולם והביאו כבוד רב למדינה.

ספורטאי "אילת" עלו כ-133 פעמים על דוכן המנצחים: לקבלת מדליית זהב ולהשמעת "התקווה" באליפות עולם באבו דאבי, וגם לקבלת מדליות כסף וארד. הם זכו ב-43 מניסימיאןדליות באליפויות עולם – עלייה של 13% בהתייחס לשנת 2018, וב-72 מדליות באליפויות אירופה – עלייה של 19% בהתייחס לשנת 2018.

אמש (רביעי) התקיים אירוע ההצדעה השנתי לספורטאי "אילת" המצטיינים ולסיכום שנת הפעילות 2019. במהלך הערב צוינו לשבח הספורטאים ומאמניהם, לזוכים הוענק מגן וכן פרסים כספיים. גולת הערב הייתה בחירת ספורטאי השנה של "אילת".

נמרוד ריידר נבחר לספורטאי השנה לשנת 2019. ריידר, אותו מאמן אילן תורג'מן, מחזיק בתואר אלוף עולם ואלוף אירופה בג'יו ג'יטסו בקטגוריית משקל עד 77 ק"ג. ריידר זכה במדליית הזהב השנייה של ישראל באליפות העולם שנערכה באבו דאבי, ובזכותו הושמע שם שוב ההמנון הישראלי "התקווה".

נילי בלאק נבחרה לספורטאית השנה לשנת 2019. בלאק, אותה מאמן בני קוגן, מחזיקה בתואר אלופת העולם באיגרוף תאילנדי לבוגרות עד 60 ק"ג. בשנת 2019 זכתה בלאק בתואר בפעם הרביעית ברציפות.

אילן תורג'מן נבחר למאמן השנה לשנת 2019. תורג'מן, מאמן ג'יו ג'יטסו מוערך מאד על-ידי כלל המאמנים באיגוד, הוא מאמנם של נמרוד ריידר ואלמוג בריטש.

אור משה נבחר לספורטאי הצעיר המצטיין לשנת 2019. משה, אותו מאמן דרור וולורד, זכה במדליית כסף באליפות העולם (בוגרים) בקיקבוקס עד 67 ק"ג בקטגוריית 1K.

ולספורטאית הצעירה המצטיינת לשנת 2019 נבחרה רוני ניסימיאן. ניסימיאן, אותה מאמן דודי בן זקן, זכתה במדליית כסף באליפות העולם בג'יו ג'יטסו לבוגרות עד 63 ק"ג.

נמרוד ריידר. הספורטאי המצטיין לשנת 2019. צילום: אלון אודלסמן
נילי בלאק. ספורטאית השנה לשנת 2019. צילום: אלון אודלסמן
נילי בלאק. ספורטאית השנה לשנת 2019. צילום: אלון אודלסמן
אור משה – הספורטאי הצעיר המצטיין לשנת 2019. צילום: אלון אודלסמן
רוני ניסימיאן. הספורטאית הצעירה המצטיינת לשנת 2019. צילום: אלון אודלסמן
רוני ניסימיאן. הספורטאית הצעירה המצטיינת לשנת 2019. צילום: אלון אודלסמן

"נוכחנו השנה, פעם נוספת, כי בעולם הספורט יש שתי וודאויות מוחלטות, הראשונה – שספורטאיות וספורטאי 'אילת' ימשיכו להביא הישגים מרחבי העולם, ימשיכו לייצג את ישראל ויביאו כבוד עצום למדינתנו, והשנייה – התאחדות 'אילת' תמשיך לפעול, לעשות ולהיאבק למען האיגודים, הספורטאים והמאמנים שלה בכל שעה, בכל יום ובכל מקום," אמר נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן.

קפלן הוסיף, כי "מדינת ישראל חווה תקופה לא פשוטה, דבר המשפיע על כולנו. עקב הבחירות כל נושא התקציבים במדינה נפגע משמעותית וזה אומר שהספורט בכללותו לא מקבל את התקציבים השוטפים המגיעים לו ושאנו כה זקוקים להם. אני יכול להבטיח שאנו נעשה את כל המאמצים שאף ספורטאי או ספורטאית בכירים תחת ההתאחדות – לא ייפגע וכך גם ההכנות ל"משחקי העולם".

נאחל הצלחה רבה לספורטאי התאחדות "אילת" שיתחרו במשחקי העולם שייערכו בשנה הבאה, בעיר ברמינגהאם שבאלבמה, ארצות הברית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן