Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 17 בפברואר, 2020

אריתה פרנקלין: חסד מופלא, השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 7, זרה 5, טיפולים אסתטיים, ממטבחה השוודי של רייצ'ל קו, S.W.A.T., היקום המתרחב של אלכס גרסיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אריתה פרנקלין: חסד מופלא | Amazing Grace, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

את אלבומה 'חסד מופלא' הקליטה אריתה פרנקלין ביומיים. הסרט שתיעד את ההקלטה בכנסייה בקליפורניה חיכה 46 שנה ומוקרן עתה לראשונה. האגדה אומרת כי סידני פולק, הבמאי, שכח להשתמש בקלאפר, הלוח המסייע לסנכרון שבין התמונה לקול, ולכן לא הצליח לערוך אז את החומר המצולם. זה, כנראה, לא כל הסיפור. פרנקלין, שמאחוריה היו 31 (!) להיטים בצמרות המצעדים בארצות הברית, התנגדה להפצת הסרט, ורק אחרי מותה העניקה אחייניתה את האישור המיוחל. התוצאה מסעירה וסוחפת, כצפוי מזמרת הגוספל הגדולה של כל הזמנים. פרנקלין מהפנטת ממש, וכמוה המקהלה הנהדרת של הכומר ג'יימס קליבלנד. די להביט בפני הנוכחים בכנסייה כדי להבין מה הפך את האלבום הזה ללהיט ענק. בימוי: סידני פולק, אלן אליוט. 87 דקות, ארה"ב, 2018.

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 7 | 7 Last Week Tonight With John Oliver, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

העונה השביעית של הטוק-שואו הקומי אקטואלי של רשת HBO, בהנחייתו של הקומיקאי הבריטי ג'ון אוליבר.

זרה 5 | Outlander 5, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

הדרמה האפית-היסטורית, המבוססת על סדרת הרומנים בעלי אותו השם, פרי עטה של דיאנה גבלדון חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה עוסקת בסיפור המהפכה האמריקנית, והיותה של משפחת פרייז'ר במרכז לידתה של אמריקה, תקופה אלימה ומדממת. ג'יימי וקלייר צריכים כעת לשמור לא רק על חיי אהוביהם אלא על כל קהילת המתיישבים המתרחבת בפרייז'ר ברידג', ולשם כך על ג'יימי להקריב נאמנויות מן העבר ולחבור לחיילים האנגלים כדי להגן על אדמותיו והדיירים שלו.

22:00 טיפולים אסתטיים | Outpatients, ערוץ הבריאוות

ד"ר קת'י דיוויס, המנהלת קליניקה ביוהנסבורג, תפרק את מיתוס הרפואה האסתטית ותספק הצצה בלעדית אל עבודתה היומיומית: החל מאיש עסקים מקריח הזקוק לחיזוק האגו, דרך נער צעיר שפניו עוותו בפיגוע וכלה בדוגמן המודאג משומן בטני. סדרת הריאליטי הרפואית הזו תחשוף את פניה האמתיות של הכירורגיה הפלסטית.

 22:10 ממטבחה השוודי של רייצ'ל קוRachel Khoo My Swedish Kitchen, ערוץ האוכל

השפית רייצ'ל קו מעניקה את הטוויסט הייחודי שלה למטבח השוודי הקלאסי. קו, המבשלת בבית העץ בו היא מתגוררת עם בעלה השוודי וילדיהם, תגלה כיצד הבישול השוודי עושה שימוש מרבי בשפע שיש לטבע להציע, תוך שהוא מאריך את חיי המדף שלו.

22:45 .S.W.A.T., ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot Zone

דרמת פשע המבוססת על הסדרה באותו השם משנת 1975. שמאר מור ("מחשבות פליליות"), בתפקיד נחת לשעבר וסמל ביחידת הימ"מ הופך למפקד יחידה מיוחדת עם התמחות טכנית, התחנה האחרונה באכיפת החוק בלוס אנג'לס. בתור מי שנולד וגדל בלוס אנג'לס, הוא נקרע בין נאמנותו העזה לאנשים איתם גדל לבין אחיו כחולי המדים, וכמהה ליצור גשר בין שני העולמות. במקביל הוא מסתגל לתפקידיו החדשים בתור אפוטרופוס לנער צעיר.

היקום המתרחב של אלכס גרסיה | The Expanding World of Ashley Garcia, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. אשלי גרסיה, מדענית בת 15 שעוברת לגור בצד השני של ארצות הברית כדי לטפח קריירה ברובוטיקה, מוצאת את עצמה חוקרת את הנעלמים במשוואה של גיל ההתבגרות.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן