Skip to content

רכב השטח של קוואסאקי KRX 1000 בישראל, המחיר 130 אלף שח

מטרו מוטור מציגה את רכב השטח (SBS) של קוואסאקי, מצויד במנוע 999 סמ"ק מקורר נוזל, בעל שני צילינדרים המספקים 114 כ"ס, שלדה קשיחה עם כלוב התהפכות אינטגרלי ליציבות אולטימטיבית במהירויות גבוהות, מרווח הגחון ומהלך מתלה מהטובים בקטגוריה ובולמי זעזועים FOX 2.5 Podium LSC.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-KRX 1000, תוכנן לעמוד באתגרים רציניים גם בתנאי השטח הקשים ביותר. עם מנוע 2 צילינדרים, בנפח 999 סמ"ק החדש, ששודך לתיבת הילוכים רציפה ומצמד צנטריפוגלי, מסוגל ה- KRX 1000 לכבוש כל מסלול ולעבור גם את מכשולי הסלעים הטכניים ביותר. עם מרווח הגחון הטוב ביותר בקטגוריה ומערכת מתלים המשלבת בולמי זעזועים מסוג FOX 2.5 Podium Lsc, מסוגל ה- 1000 KRX לצלוח את המסלולים התובעניים ביותר. יכולת פנייה מצוינת ואחיזת כביש פורצת גבולות.

KRX 1000 בישראל, המחיר 130 אלף שח (צילום:יצרן)
KRX 1000 בישראל, המחיר 130 אלף שח (צילום:יצרן)

מהלך המתלה הארוך ביותר בקטגוריה, מאפשר לנהג לנסוע ללא חשש מעל סלעים ומכשולים מבלי לפגוע בשלדה או במכלולי ההנעה גם במהירויות גבוהות ובשטחים טכניים קשים במיוחד. מהלך מתלה קדמי כאמור של מעל 48 ס"מ מלפנים ו-מעל חצי מטר מאחור מאפשרים ל- 1000 KRX, לייצר רצף מגע אחיד וקבוע עם הקרקע בתנאים קיצוניים ביותר. בנוסף צמיגי מקסיס Carnivore  בקוטר 31" חריגים בקטגוריה מאפשרים לעבור כל מהמורה ולטפס על כל סלע.

ה- KRX, בולט בעיצוב הדינאמי והחדשני המדגיש את מרווח הגחון הגבוה ואת יכולותיו בשטח. מראהו מותיר רושם של קשיחות לא מתפשרת ומעורר את הרצון לצאת ולכבוש את הטבע הפראי. עם כ- 50 אבזרים ותוספות מקוריות של קוואסאקי, יוכל כל אחד להתאים את ה-KRX החדש לאופי ולסגנון הייחודי לו.

עיצוב דינאמי וחדשני (צילום:יצרן)
עיצוב דינאמי וחדשני (צילום:יצרן)

המחיר: 129,985 ₪ (כולל אגרות והוצאות רישוי), המחיר כולל אבזור מקורי כסטנדרט: גג קשיח, חלון, מגן חזירים וארגז אחורי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן