Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 19 בפברואר, 2020

המתים המהלכים 7, ילדי פסטיבל מרטין לותר קינג, אמה וויליס מיילדת, רינקלס – הליצן המפחיד, המטבח המלזי של ג'ון טורוד, שיחות עם שפים 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המתים המהלכים 7 | 7 The Walking Dead, ערוץ Yes VOD

דרמת האימה של רשת AMC חוזרת לעונה שביעית. ספוילר – העונה נפתחת באותה הנקודה בה הסתיימה העונה השישית ועם ההשלכות של האירועים הרי הגורל של פרק סיום העונה. מי היה קורבנו של ניגן? איך ריק יוציא את החבורה מהסיטואציה הבלתי אפשרית אליה נקלעו? ומה יהיו ההשלכות על המשך חייהם? בעונה הזו ריק עומד מול הנבל הרע והחזק ביותר מולו התמודד עד כה.

ילדי פסטיבל מרטין לותר קינג | We Are the Dream: The Kids of the Oakland MLK FEST, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

יותר מ-56 שנה עברו מאז נשא נשא ד"ר מרטין לותר קינג את נאומו המפורסם 'יש לי חלום', שבו קרא לשיוויון בין-גזעי ולקץ האפליה אל מול 250 אלף מפגינים בוושינגטון. הסרט עוקב אחרי צעירים אמריקנים הלוקחים חלק בתחרות ע"ש ד"ר קינג, מכינים ומציגים אמירות אישיות המשקפות את מורשתו של  ד"ר קינג ומספרים כיצד נאומו מהדהד בחייהם. 60 דקות, ארה"ב, 2020.

22:00 אמה וויליס מיילדתEmma Willis: Delivering Babies, ערוץ הבריאות

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית בדימוס אמה וויליס עוברת שלושה חודשי הכשרה כתומכת לידה (דולה), במחלקת הלידות ההומה של בית החולים 'פרינסס אלכסנדרה' שבהארלוו, בריטניה.  היא תעבוד 4 משמרות בשבוע, יום ולילה, לצד צוות המקום, ותחווה על בשרה את אחת הקריירות התובעניות והמספקות בעולם.

22:05 רינקלס – הליצן המפחיד | Wrinkles the Clown, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

את השם 'רינקלס הליצן' מכיר כל אמריקני, בעיקר אלו שחיו בפלורידה בשנים האחרונות. הליצן, שהתחיל את תופעת ההפחדות שסחפה אחריה מדינה שלמה, הזמין הורים לבקש ממנו להגיע ולהפחיד את ילדיהם כאשר לא התנהגו כשורה. מהו הסיפור מאחורי הדמות המסתורי, והאם אי פעם נדע מי האיש האמיתי העומד מאחוריה? ארה"ב, 2019.

22:10 המטבח המלזי של ג'ון טורוד | John Torode's Malaysian Adventure, ערוץ האוכל

בסדרה זו יגלה השף ג'ון טורוד את המטבח המלזי מבעד לעיניהם ולידיהם של המקומיים. אנו נעקוב אחריו בשעה שיסייר במלזיה, החל מעיר הבירה קואלה לומפור, וכלה באי לאנגקוואי שעל שפת החוף הצפוני. במהלך המסע יבשל טורוד עם אזרחי המקום, יפגוש מסעדנים ידוענים, יבקר בשווקי לילה צבעוניים ויבחן את השפעת ההיסטוריה והתרבות על אבולוציית האוכל המלזי.

שיחות עם שפים 3 | 3 The Chef Show, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה התיעודית. התסריטאי, הבמאי וחובב האוכל ג'ון פאברו והשף רוי צ'וי לומדים על אוכל בתוך המטבח ומחוצה לו, יחד עם שפים מקצועיים וחברים מפורסמים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן