Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 20 בפברואר, 2020

קלייר דרלינג, אליס, סוכני ש.י.ל.ד. 1-5, בחזרה לעתיד, בחזרה לעתיד 2, בחזרה לעתיד 3, המומיה, למעלה, צ'ארלי ופיט, בית ספר לפיתוי, דייגו מראדונה, איך למנוע סרטן, המטבח ההודי של פרבין, ילדי פסטיבל מרטין לות'ר קינג, רוחות בשכונה, Untamed Romania, הוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קלייר דרלינג | La dernière folie de Claire Darling, ערוץ Yes VOD

דרמה מוערכת, בכיכובן של קתרין דנב, ובתה קיארה מסטרויאני. לאחר שקמה עם הרגשה שזהו יומה האחרון, מחליטה קלייר דרלינג להעמיד את כל חפציה למכירה. טירוף המכירות מחזיר את בתה, לאחר נתק של 20 שנה. במאית: ז'ולי ברטוצ'לי. צרפת, 2018.

אליס | .Alice T, ערוץ Yes VOD

דרמה זוכת פרס השחקנית בפסטיבל לוקרנו. נערה מרדנית ובעלת מזג חם מגלה שהיא בהריון. הסיטואציה הופכת טעונה עוד יותר מול תגובתה של אמה המאמצת. עם: אנדרה גוטי. במאי: ראדו מונטיאן ("יום שלישי, אחרי החגים"). רומניה, 2019.

סוכני ש.י.ל.ד. עונות 1-5 | 1-5 .Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D, סלקום TV

סדרת האקשן, מהיקום הקולנועי של מארוול חוזרת לשירות עם עונות 1-5.

בחזרה לעתיד | Back of the Future, סלקום TV

הטרילוגיה בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס, מתארת את הרפתקאותיו בזמן של תלמיד התיכון מרטי מק'פליי ושל ממציא מכונת המסע בזמן, ד"ר אמט בראון. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1985.

בחזרה לעתיד 2 | Back of the Future II, סלקום TV

החלק השני של הטרילוגיה, ובה מגיעים מרטי מק'פליי (מייקל ג'יי פוקס) ודוק בראון לעתיד להציל את בנו העתידי של מרטי, אולם אויבם המושבע ביף מנצל את המצב להיהפך למיליונר ואף לרוץ לנשיאות ארה"ב. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1989.

בחזרה לעתיד 3 | Back of the Future III, סלקום TV

החלק האחרון של טרילוגיית המסע בזמן, ובה מרטי מגיע לעבר הרחוק כדי להציל את הממציא דוק בראון, שהחליט להתיישב במערב הפרוע. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1990. 

המומיה | (The Mummy (2017, סלקום TV

אתחול לסדרת פנטזיית האקשן של יוניברסל, שאמורה לפתוח עולם רחב של סרטי פנטזיה וגיבורי על הנקרא 'היקום האפל'. לאחר שנבגדה וגורלה נלקח ממנה, נסיכה מצרית מתקופה קדומה מתעוררת מקברה בלב המדבר עם תחושת נקמה להשליט טרור על העולם כולו. המומיה שנמלטה מהקבר ניזונה מאנשים כדי להחיות את גופה הנרקב, בוחרת בניק ככלי קיבול לרוחו של סת – אל המוות במטרה להתאחד איתו ויחד לשלוט בעולם. שחקנים: טום קרוזראסל קרואוסופיה בוטלה. במאי: אלכס קורצמן. ארה"ב, 2017.

למעלה | Up, סלקום TV

סיפור מחמם לב מבית דיסני, שזכה בפרס האוסקר ובפרס גלובוס הזהב לסרט האנימציה הטוב ביותר. לאחר שכל חייו חלם לטייל ברחבי העולם, קארל בן ה-78 ממריא להרפתקה מדהימה כשלצידו ילד קטן. דיבוב: אדוארד אסנר, כריסטופר פלאמר, ג'ורדן נאגאי. במאי: פיטר דוקטר. 96 דקות, ארה"ב, 2009.

22:00 צ'ארלי ופיט | Lean on Pete, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 07 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 בית ספר לפיתוי | School of Seduction, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

רוסיה של פוטין. שלוש נשים לוקחות שיעורים ב'בית ספר לפיתוי', בתקווה להתחתן עם גבר עשיר. לידה בזוגיות עם גבר נשוי ונמאס לה לגור עם אמא; ויקה מיואשת ומלאת חרדות לגבי מצבה; ודיאנה, אם חד הורית בודדה, רוצה לפגוש מישהו – אבל שיהיה מבוסס.  הבמאית אלינה רודניצקאייה עוקבת אחר שלוש הנשים במהלך שבע שנים כשהן מנסות להגשים חלומות ועדיין לשמור על מידה של עצמאות בחברה שבה כסף ומעמד הם הכל. היא משלבת סיפורי חיים מלאי אנושיות בקורטוב של קומדיה ובתובנות שנונות על הפער המגדרי ברוסיה של המאה ה-21. 60 דקות, דנמרק / אוסטריה / רוסיה, 2019.

22:00 דייגו מראדונהDiego Maradona, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 10 בפברואר, 2020, בשעה 22:05, בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

22:00 איך למנוע סרטן | How Not to Get Cancer, ערוץ הבריאות

המנתח ריצ'רד באבור מפריד בין בדיה לאמת בחיפוש אחר האמצעים למניעת סרטן. בפרק הראשון הוא יבדוק כיצד המזון שאנו צורכים עשוי להשפיע על סיכויינו לחלות, ומה בדפוסי האכילה של העולם העתיק מכיל את המפתח למניעת סרטן; בפרק השני הוא יבחן את ההשפעה של סגנון החיים המודרני על בריאותינו; בפרק השלישי הוא יחקור את תרומתה של הטכנולוגיה החדישה בשירות הרפואה המודרנית; לבסוף, באבור יעסוק בזיקה בין האקלים, הסביבה וזיהום האוויר ובין החוסן הגופני.

22:10 המטבח ההודי של פרביןParveen’s Indian Kitchen, ערוץ האוכל

הבשלנית פרבין אשרף לוקחת את הצופים למסע של גילויים בנבכי הקולינריה ההודית האותנטית. פרבין תעמיק במתכונים במטבחה שבבריטניה וברחובותיה ההומים של הודו: בבריטניה היא תלמד על המטבח ההודי המחוזי, תפגוש שפים ומסעדנים שהושפעו ממנו, ותעניק טיפים משלה להפיכת הבישול ההודי לקל ויומיומי; בהודו היא תסייר בשווקיה הצבעוניים של דלהי, בנופים הקסומים של רג'סטאן ובחופה שטוף השמש של מומביי.

22:00 ילדי פסטיבל מרטין לותר קינג | We Are the Dream: The Kids of the Oakland MLK FEST, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 19 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

רוחות בשכונה | Spectros, נטפליקס | Netflix

סדרת פנטזיה לנוער. במחוז ליברדדה שבסאו פאולו מתעוררות לחיים רוחות נקמניות קדומות, וקבוצת מתבגרים נקלעת לעימות איתן.

אין שם עברי | Untamed Romania, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי אודות נופי רומניה.

אין שם עברי | Hook, נטפליקס | Netflix

סדרה דרמה רומנטית תאילנדית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן