Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 22 בפברואר, 2020

צעצוע של סיפור 4, המין החזק, סליחה על ההפרעה, השורד האחרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 צעצוע של סיפור 4 | Toy Story 4, ערוץ Yes5              

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 21 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:30 המין החזק | On the Basis of Sex, ערוץ Yes1 + ערוץ Yes VOD

דרמה מעוררת השראה ומבוססת סיפור אמיתי. ראשית הקריירה של רות ביידר גינסבורג, שופטת בית המשפט העליון האמריקנאי, שבמשך שנים נאבקה בנחישות על מנת לתקן את האפליה המגדרית בחוקה. עם: פליסיטי ג'ונס, ארמי האמר. בימוי: מימי לדר. 2018.

22:00 סליחה על ההפרעה | Sorry to Bother You, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 30 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:30 השורד האחרון | Lone Survivor, ערוץ ההיסטוריה

אקשן מלחמתי, שמבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש באפגניסטן בשנת 2005. יחידת עילית של השייטת האמריקנית המוצבת באפגניסטן נשלחת לאתר טרוריסט מסוכן בשם אחמד שאה, אשר מסתתר בכפר נידח באזור הררי, ולהביא לחיסולו. ארבעה לוחמים יוצאים למשימת סיור מקדימה כדי לזהות את המטרה. כשהם משנים את עמדת התצפית שלהם, ההחלטה מתבררת כטעות איומה: רועי צאן מקומיים חושפים אותם ומזעיקים לאזור עשרות לוחמים של הטאליבן. מתפתח קרב עקוב מדם שבמהלכו נהרגים שלושה לוחמים אמריקנים ואילו מרקוס לוטרל נפצע ונותר השורד האחרון. לאחר שמסוק חילוץ שמגיע לסייע לו נפגע ומסוק אחר נוטש, מרקוס מקבל עזרה מפתיעה מחבורת כפריים מקומיים, שהיו עדים למעשי זוועה של הטאליבן ומחליטים להעניק לו מחסה. כעת השאלה היא מי יגיע אליו קודם? כוח חילוץ אמריקני או לוחמי הטאליבן שמחפשים אחריו כדי לחסלו. שחקנים: מרק וולברגאריק באנהאמיל הירש. בימוי: פיטר ברג ("המרדף", "הנקוק"). ארה"ב, 2013.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן