Skip to content

הסתיימה ההצבעה לכנסת ה-23 בנציגויות ישראל ברחבי העולם

האתגר המרכזי בסבב הנוכחי היה ההצבעה במרחב הסיני והאסייתי והשבת הקלפיות ממרחב זה לנוכח ההשלכות והמגבלות שנובעות מההתמודדות עם וירוס הקורונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתמול (רביעי) לפנות בוקר החלו הקלפיות בניו זילנד ובאוסטרליה פועלות. בין הראשונות להצביע בקנברה שבאוסטרליה שליחות בני עקיבא העולמית, דניאלה כהן (בחולצה לבנה) ואלי צריניג (בחולצה שחורה), שפועלות בסידני. "מרגש להיות מהמצביעות הראשונות. אנחנו במשימה של שליחות שייעודה להיות גשר בין ישראל לקהילות היהודיות בתפוצות ולכן תחושת האחריות להצביע ולהשפיע רק גדלה."

צילום: דוברות בני עקיבא העולמית

הבוקר הסתיים הליך ההצבעה לכנסת ה-23 ב-96 נציגויות ישראל ברחבי העולם. ההליך כולו נמשך 32 שעות ברציפות מפתיחת הקלפי בוולינגטון, ניו זילנד, ועד סגירת הקלפיות בלוס אנג׳לס וסן פרנסיסקו בחוף המערבי בארצות הברית.

האתגר המרכזי בסבב הנוכחי היה ההצבעה במרחב הסיני והאסייתי, ובעיקר השבת הקלפיות ממרחב זה לנוכח ההשלכות והמגבלות שנובעות מההתמודדות עם וירוס הקורונה.

צילום: משרד החוץ

על פי נתוני משרד החוץ הצביעו 3,442 איש בנציגויות מתוך 5,235 זכאי הצבעה (66%). בניטרול מספרם של המפונים מנציגויות ישראל בסין, אחוז ההצבעה הוא 67.5%. מדובר בירידה יחסית לשני הסבבים הראשונים (76% בסבב הראשון ו-69.5% בשני).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן