Skip to content

4,000 יורו ללילה ואתם יכולים לבלות באי העשירים Fregate private Island, שבאיי סיישל

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, נבחרה לנציגה הרשמית לשיווק אי היוקרה הפרטי; יעקב אמסלם: "אנו חווים דרישה גוברת לחופשות מיוחדות ויוקרתיות באזורים פחות מתויירים ובתוליים, בהם יכולים מפורסמים לחזור ולהיות אנונימיים למשך ימי החופשה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, נבחרה לנציגה הרשמית לשיווק אי היוקרה הפרטי Freagate Island Private באיי סיישל. Fregate Island ידוע מזה שנים כאי המהווה מקום בילוי מועדף של משפחות אצולה, אנשי עסקים וכוכבי הוליווד הנהנים בו מיופי מרהיב, ופרטיות מוחלטת. האי מהווה שמורת טבע ייחודית המשמרת את האקו-סיסטם ומחבקת את הטבע הפראי. קיומם של צבי ים ויבשה באי תורמים גם הם ליצירת חווית אירוח בלתי נשכחת. התענוג הזה לא זול והוא עולה החל מ-4,000 יורו ללילה וניתן למצוא גם יחידות ב-14 אלף יורו ללילה.

פרטיות ב- 4,000 יורו ללילה

Fregate Island private משתרע על פני שטח של כ-2.19 קמ"ר וכולל שבעה חופים פרטיים מרהיבים. ההגעה אל האי מתאפשרת באמצעות מסוק פרטי. האי כולל 13 יחידות הקרויות Pool villas ושלוש pool villa Twin. בנוסף, וילה יוקרתית במיוחד, הקרויה The ,Banyan hill estate המשתרעת על פני שטח של למעלה מ- 1,100 מ"ר עם מיטב האיבזורים.

וילות  ה- Pool משתרעות על פני 450 מ"ר. בכל וילה יש ג'קוזי ובריכת אינסוף פרטית, המשקיפים בקו ראשון לים. וילות אלו יכולות להכיל עד חמישה אנשים. וילות ה- TWIN גדולות במיוחד – 650 מ"ר – ומשלבות חלל משותף של מבואה, סלון עם פינת עבודה, ג'קוזי ובריכת אינסוף גדולה בקו ראשון לים. החדרים מרוחקים וממוקמים במפלסים שונים על מנת לייצר תחושת ביחד ולחוד, ועל כן הם אידיאליים למשפחה מורחבת, או לקבוצת חברים.

דרישה גוברת ליוקרה

אורחי האי ייהנו מרמת אירוח גבוהה, הכוללת בין היתר עוזר אישי צמוד בכל וילה למשך השהות, ארוחות שף מושקעות באתרים ייחודיים ויצירתיים באי, קלנועית חשמלית צמודה (באגי) לניידות חופשית באי, דייג, צלילה בריף, טיולים רגליים, סיורים מודרכים בטבע, ספא, שיעורי יוגה על צוק המשקיף על האי, חדר כושר, ביקור בחממה, המאפשרת גידול עצמאי של הפירות והירקות הטריים בטכנולוגיות מתקדמות, ועוד.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מסר: "אנו שמחים להיות נציגים רשמיים של אחד האיים הפרטיים הבולטים בעולם. מדובר באי המיועד ללקוחות בעלי מודעות לצריכת שירותים יוקרתיים, אשר חוו וטעמו מהעולם, ומחפשים את הדבר הבא. חווית האירוח באי ייחודית ומאפשרת להתחבר לטבע ברמה הגבוהה ביותר. כל אורח יוכל למצוא אלטרנטיבה להעדפותיו האישיות בין אם הוא חפץ להתבודד ולהגיע לניתוק מוחלט מהמציאות העמוסה, ובין אם הוא מעוניין ולקחת חלק משפע הפעילויות שמציע האי".

יעקב אמסלם, מנכ"ל קבוצת אמסלם. צילום: דניאל אביגדור

"אנו עדים בשנה האחרונה לדרישה גוברת של כ- 15% מלקוחות הקבוצה, לחופשות מיוחדות ויוקרתיות באזורים פחות מתויירים ובתוליים בהם יכולים הם לחזור להיות אנונימיים למשך ימי החופשה", אומר אמסלם. "אנו צופים כי פתיחת יעד מסקרן זה תוביל לגידול משמעותי בהיקף המכירות של הקבוצה בשנה הקרובה".

מרינה שכטמן-דוד, מנהלת מחלקת חופשות היוקרה באמסלם תיירות ונופש, מוסיפה: "צוות האי FREGATE ISLAND מונה כ-130 עובדים מקצועיים, אשר נבחרו בקפידה על מנת למלא אחר כל הרצונות והחלומות של לקוחות המקום. זאת לצד השמירה על מעטה חשאיות ופרטיות מרביים כך שכל אושיה ציבורית, או איש עסקים ידוע יוכל לקבל בחזרה את פרטיותו למספר ימים ללא דאגה. כל אלו למעשה מהווים את סודות הקסם של המקום, ומסבירים את היותו אהוד במיוחד בקרב עשירי עולם".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן