Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 23 בפברואר, 2020

זהבית ופזית 3, ויטמר תומס: ספיישל סטנד אפ, אבא מטפלת, קלולס, אריתה פרנקלין: חסד מופלא, בוטרסניקים וגמבלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זהבית ופזית 3 | Shimmer and Shine 3, סלקום TV

עונה שלישית בסדרת האנימציה על צמד התאומות הג'ינג'יות.

ויטמר תומס: ספיישל סטנד אפ | Whitmer Thomas: The Golden One, ערוץ Hot VOD + סלקום TV

ספיישל הסטנד אפ הראשון של הקומיקאי, המפיק והשחקן ויטמר תומס ("המתים המהלכים") ב-HBO. תומס, יליד אלבמה, התחיל לעשות מופעי סטנד אפ לפני כמה שנים ומאז הפך לדמות מפתח בסצנת הקומדיה של לוס אנג'לס. הוא הופיע בסדרות טלוויזיה וסרטים, אבל בעיקר ברשת. תומס מפיק מופע סטנד אפ שבועי פופולרי כחלק מאנסמבל הקומדיה הנקרא 'Power Violence'.

15:30 אבא מטפלת, ערוץ טין ניק + ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD

סדרה קומית מבית היוצר של יואב גרוס, רז יובן, אלעד חן ו-יובל סמו, המגלם בה גם את התפקיד הראשי. עלילת הסדרה עוקבת אחר אייל מנסיני (סמו), אב לבת יחידה, שקד, שנאלץ לקטוע את  שגרת הבטלה שלו לאחר שידו אינה משגת לקנות לה מתנת יום הולדת. בגיל 40 הוא מחליט למצוא עבודה ולשם כך ממציא את עצמו מחדש כ-'לילי סיירוס', אופר החלומות של משפחת דנינו-מינאז' האמידה פלוס פלוס.

22:00 קלולס | Clueless, ערוץ Yes3

קומדיית נעורים. שר היא נערה פופולרית מבברלי הילס, אלופה באופנה ומציאת בני זוג לחברותיה, אבל דווקא לגבי חיי האהבה שלה היא קלולסית לחלוטין. עם: אלישיה סילברסטון, פול ראד, בריטני מרפי. במאית: איימי הקרלינג. ארה"ב, 1995.

22:00 אריתה פרנקלין: חסד מופלא | Amazing Grace, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 17 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן