Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

אסם: ויטמינצ'יק עם 50% פחות סוכר במסגרת גל המוצרים מופחתי סוכר ו/או שומן שיוצאים לשוק, השיקה החדרה גרסה חדשה לסירופים שלה. בגרסה זו – הנמכרת בטעמי פטל, ענבים ותפוח – יש 50% פחות סוכר בהשוואה לסירופים הוותיקים. המתיקות, יש לצין, לא השתנתה באופן מיוחד, ויש שאמרו שבזכות השינוי הטעם מוצלח יותר. איך זה קורה? בחברה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסם: ויטמינצ'יק עם 50% פחות סוכר

במסגרת גל המוצרים מופחתי סוכר ו/או שומן שיוצאים לשוק, השיקה החדרה גרסה חדשה לסירופים שלה. בגרסה זו – הנמכרת בטעמי פטל, ענבים ותפוח – יש 50% פחות סוכר בהשוואה לסירופים הוותיקים. המתיקות, יש לצין, לא השתנתה באופן מיוחד, ויש שאמרו שבזכות השינוי הטעם מוצלח יותר. איך זה קורה? בחברה משתמשים בפרי המונק, לו יש ממתיק טבעי וידידותי יותר, לטובת העניין. הסירופים הללו נמכרים בבקבוק שנפחו חצי ליטר, והוא שווה ערך במידת הריכוז של הסירופ לנפח של ליטר.

עד 18.9 שקלים לחצי ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: קרדיט אסם

 

דר' ברונר'ס: סבון אורגני בניחוח תפוז, לימון וליים

אנו מכירים את הסבונים האורגניים של החברה, אבל זה היה חדש עבורנו. כמו בכל שאר המוצרים, הניחוח מגיע משמנים אתריים שנמצאים בסבון עצמו. זה, חשוב לדעת, הוא נמכר כסבון נוזלי או מוצק; אנו התנסנו בסבון הנוזלי. הניחוח ההדרי שלהסבון ברור ובולט, ואם אתם אוהבים ניחוח שכזה אז אתם תאהבו מאוד את הסבון הזה. רק קחו בחשבון שהוא עשוי לייבש לכם את העור – אם יש לכם עור יבש, לא בטוח שהוא כדאי לכם. עוד כדאי לדעת על הסבון כי הוא מיוצר מחומרי גלם אורגניים בסחר הוגן; הבקבוק מיוצר כולו מפלסטיק ממוחזר; התווית עשויה מנייר ממוחזר; והדיו שמשמש לתווית עשוי סויה.

21.9/46.9 שקלים ל-140 גרם/473 מ"ל של סבון. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

 

צילום: הדס ניצן

 

דני וגלית: עוגיות ללא סוכר

עוגיות כוסמין פירות יער עם חמוציות; עוגיות כוסמין שטרודל תפוחים עם תפוחים ושקדים; עוגיות כוסמין עם קוקוס ואגוזי לוז; ריבועי כוסמין עם חמוציות, גרעיני דלעת וחמנייה; עוגיות שיבולת שועל, טחינה מלאה וסילאן; ועוגיות שיבולת שועל, טחינה ואגוזי לוז. אלו כל המוצרים בסדרה זו של עוגיות. כאמור, אין בהן סוכר – המתיקות מגיעה מסילאן, אגבה, רכז תפוחים ופרי המונק. מתוך המוצרים שטעמנו, אהבנו את ריבועי הכוסמין ועוגיות התפוחים – מתיקות מעודנת; מרקם טוב, בין פריך לרך; והתפוחים נוכחים בכמות מספקת. בכל הקשור לעוגיות שיבולת שועל עם טחינה מלאה וסילאן – יש להן המזכיר גומי, וגם הטעם אינו מלהיב במיוחד.

עד 27.9 שקלים ל-230-250 גרם. להשיג בגרין, טיב טעם, חצי חינם, רשתות טבע, בתי טבע ומרכולים.

צילום: אודי דגן

 

ד"ר פישר: מגבוני קמיל בלו ללא בישום

כחלק מסדרת קמיל בלו השיקה החברה מגבונים חדשים. אלו כאמור אינם מכילים רכיבי בישום, עובדה ההופכת אותם לידידותית הן לתינוק והן להורים שמקפידים להשתמש בכמה שפחות כימיקלים בטיפול בתינוק שלהם. גם אין בהם פראבנים, SLS, אלכוהול או צבע. מעבר לכך הם קודמים למגבונים אחרים שיש בשוק, ועושים היטב את עבודת הניקוי. בחברה אומרים כי יש בהם תמצית פרחי הקמומיל, פרו ויטמין B5 ואלנטואין.

15.9 שקלים למארז של ארבע חבילות, 64 מגבונים בכל חבילה. להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי מרקחת ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

 

רשת תיק התיקים פתחה סניף חדש בדיזינגוף סנטר, הסניף ה-25 של הרשת. תיק התיקים היתה נוכחת בעבר בתל אביב ושבע שנים מאז נסגר הסניף, היא פותחת אחד חדש במקומו. במקביל נפתח סניף חדש בקניון סינמה סיטי באר שבע, שיהיה הסניף ה-26. הרשת מציעה מגוון של ארנקים, תיקי עבודה ואופנה וכן מזוודות של מותגים שונים, כולל מותגים פרטיים של הרשת.

צילום: בר וענונו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן