Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 25 בפברואר, 2020

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו, פני הרוע, טוני מוריסון: חלקי חיי, אליס, פיט דיווידסון: חי מניו יורק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו | Pokémon: Detective Pikachu, סלקום TV

פנטזיית הרפתקאות. בעולם בו פוקימונים ובני אדם חיים בדו קיום, מצליח פיקאצ'ו חמוד וקורע לאתר אדם שמבין את שפתו. ביחד יוצאים השניים לפתור תעלומה מסתורית. עם: ריאן ריינולדס, ג'סטיס סמית'. במאי: רוב לטרמן. ארה"ב, 2019.

22:00 פני הרוע | Evil, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמת מתח, מבית היוצר של רוברט קינג ו-מישל קינג ("האישה הטובה", "הטובות לקרב"). היא עוקבת אחרי פסיכולוגית משפטית שמצטרפת אל כומר בהתלמדות וביחד הם מנסים להבחין בין חוסר שפיות לדיבוק שטני, וחוקרים ניסים ואירועים יוצאים מגדר הרגיל מתוך רצון להבין אם אפשר להסביר אותן מבחינה מדעית או שיש בהם מן העל-טבעי. דיויד אקוסטה (מייק קולטר, "לוק קייג'", "האישה הטובה") הוא עיתונאי לשעבר וכומר מתלמד בהווה שעובד מטעם הכנסיה בבחינה של ארועים שונים הנראים על פניו כעל טבעיים: ניסים או דיווחים על שדים. דיויד מגייס את ד"ר קריסטן בוצ'ארד (קטיה הרברס, "ווסטוורלד"), פסיכולוגית חילונית שאינה מאמינה בעל טבעי, אך במהרה הסקפטיות שלה עומדת למבחן, כשהיא מבינה שישנם דברים רבים שהמדע אינו יכול להסביר.

22:00 טוני מוריסון: חלקי חיי | Toni Morrison: The Pieces I Am, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ספריה של טוני מוריסון, הסופרת האפרו-אמריקנית זוכת פרס נובל ופרס פוליצר, עוסקים בעיקר בחברה האפרו-אמריקנית בארצות הברית ובחוויות של ההשפלה, אפליה ודיכוי איתן הם נאלצו להתמודד לאורך ההיסטוריה. מוריסון היתה בין הסופרים הבודדים שכתבו לקהל אפרו-אמריקני, ומהרגע שהבינה איך יכולה שפת כתיבתה לפעול ככוח מדכא או מרומם – היא סירבה להניח למילותיה לפנות אל השוליים. לאחר שנים של מאבק להשמיע את קולה, זכתה מוריסון בפרס פוליצר על כתיבתה, והרומנים שלה (המפורסם בינהם – 'חמדת') נלמדים כיום בבתי ספר ברחבי העולם. בימוי: טימותי גרינפילד-סנדרס. 120 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 אליס | .Alice T, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 20 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD

פיט דיווידסון: חי מניו יורק | Pete Davidson: Alive from New York, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי וכוכב SNL, פיט דיווידסון, יצר מופע סטנד-אפ אמיתי ואינטימי, כפי שצולם בניו יורק.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן