Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 26 בפברואר, 2020

על הקצה, סמוך על סול 5, פוקימון: הבלש פיקאצ'ו, ציידי האוצרות: מכוניות קלאסיות, לבד: אתגר פראי, זה מה שחסר לי עכשיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על הקצה | The Brink, ערוץ Hot VOD

קומדיה שחורה מבית HBO, שנוצרה על ידי האחים קים בנביב ו-רוברטו בנביב ("העשב של השכן"). ג'ק בלאק ("רוק בבית הספר") מגלם את אלכס טלבוט, עובד ממשלתי זוטר שמוצא את עצמו בלבה של הפיכה שלטונית בפקיסטן. הוא נאלץ לעבוד עם שר החוץ האמריקני (טים רובינס, "חומות של תקווה") כדי למנוע מלחמת עולם שלישית.

סמוך על סול 5 | Better Call Saul 5, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

סדרת הבת המצליחה, ללהיט זוכה האמי "שובר שורות", המתחקה אחר עלילותיו של סול גודמן, חוזרת בעונה חדשה. ג'ימי מקגיל (בוב אודנקירק) מקבל החלטה שסופה שתשנה הכל – לעסוק בעריכת דין תחת השם 'סול גודמן', והחלטה זו עתידה בקרוב ליצור גלים עמוקים לא צפויים של שינוי עבור כל האנשים שחולקים את עולמו.

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו | Pokémon Detective Pikachu, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 26 בפברואר, 2020, בסלקום TV

22:00 ציידי האוצרות: מכוניות קלאסיות | Salvage Hunters: Classic Cars, ערוץ דיסקברי

סוחר העתיקות וחובב הרכב הנודע, דרו פריצ'רד חוזר לדרכים עם גורו הרכב פול קאולנד בחיפוש אחר מכוניות איקוניות לקנות, לשפץ ולמכור. החיפוש אחר פניני רכב נסתרות לוקח אותם אל כל רחבי אנגליה – ומעבר.

23:15 לבד: אתגר פראי | Alone: The Beast, ערוץ ההיסטוריה

מהמפיקים של הסדרה הוותיקה "לבד", מגיעה סדרת בת חדשה, שהיא למעשה מבחן הישרדות אולטימיטיבי שמאלצת את המשתתפים בה לחיות בחיק הטבע למשך שלושים ימים, ולשרוד לא כל סיוע מן העולם החיצון, ללא ערכת הישרדות כלשהי, כשכל מה שעומד לרשותם, הוא הבגדים שעל גופם, ו…גופה של אייל מת – שאמורה לשמש להם לצורך מאכל, לבוש ומקלט. מדי פרק, שלושה שורדים בעלי מיומנויות שונות שאינם מכירים זה את זה, יפוזרו באזורים מבודדים הידועים בתנאים הקיצוניים השוררים בהם. היעד שלהם: להתחבר לשורשים הפרה-היסטורייים של המין האנושי כציידים ולקטים, ולהצליח לשרוד במשך 30 ימים בסביבה אותה אינם מכירים כלל. המתמודדים צריכים להתמודד עם תנאי אקלים קיצוניים, חיות טורפות שאורבות להם במרחב הפתוח, וחילוקי הדעות הפנימיים ביניהן בנוגע לדרך בה נכון להתמודד עם המצב.

זה מה שחסר לי עכשיו | I Am Not OK with This, נטפליקס | Netflix

סדרת פנטזיה. סיד הזועמת מתמודדת עם קשיים בתיכון, עם דרמות במשפחה ועם התאהבות חד-צדדית בחברתה הטובה, ונוסף לכל היא מגלה שיש לה כוחות-על ומנסה לשלוט בהם.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן