Skip to content

רכבים הושחתו בכפר יאסוף וכתבות שטנה רוססו

שוב פשע שנאה - מחבלים אלמונים חדרו הלילה (רביעי) לכפר יאסוף המצוי בנפת סלפית שבגדה המערבית בסמוך להתנחלויות הידועות בקיצונותן, תפוח ויצהר לא רחוק מאריאל, ניקבו את צמיגי 13 כלי רכב וכתבו כתובות שטנה מעוררות מדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13 רכבים ניזוקו הלילה (רביעי) וצמיגיהם נוקבו. כמו כן נכתבו כתובות נאצה שרוססו על בתי התושבים ובין היתר נכתב "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה". בנוסף, ריססו המחבלים מגן דוד על בית אחר.  זו לא הפעם הראשונה שהכפר סובל מבריונות מחבלים שמגיעים, מציתים, משחיתים עצים וגם פוגעים פיזית בבני הכפר, בעלי השטחים. כך דווחה התנועה לזכויות האזרח – "יש דין".

מנכ״ל רבנים למען זכויות אדם, אבי דבוש הגיב למעשה הטרור ואמר הבוקר  כי ״פעולת ׳תג המחיר׳  שבוצעה הלילה בכפר יאסוף "מגיעה שבועיים לאחר שפעילי רבנים לזכויות אדם הגיעו למקום כדי לטעת עצי זית עם חקלאי הכפר כפעילות נטיעת עצי זית לכבוד ט״ו בשבט. הצבא – בצו שאינו בתוקף – מנע את כניסתנו למטעים".

צילום: מועצת כפר יאסוף
צילום: מועצת כפר יאסוף

 

צילום: מועצת כפר יאסוף
צילום: מועצת כפר יאסוף
צילום: מועצת כפר יאסוף
צילום: מועצת כפר יאסוף

"מדובר בנקמנות לשמה ובבריונות שכולי תקווה כי מערכות הצבא והמשטרה יפעלו למצות עמם את הדין במהרה ובחומרה. זו פגיעה חמורה בערכים היהודים והדמוקרטיים שלנו. נוסיף לעמוד לצד זכויות האדם של חקלאי הגדה המערבית ותושבי הכפרים העומדים מול התעמרות בלתי פוסקת מצד פורעים משיחיים, ולא מקבלים הגנה מספקת מהצבא״, אמר דבוש.

ממשטרת ישראל נמסר כי במוקד המשטרה התקבל דיווח על גרימת נזק למספר כלי רכב פלסטינים בכפר יאסוף שבשומרון ורוססו כתובות על קיר של מבנה וכי כוחות משטרה בסיוע כוחות צה"ל נכנסו  לכפר לצורכי חקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן