Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 29 בפברואר, 2020

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו, ויטמור תומס: ספיישל סטנד אפ, הסודות של ג'ואן, אריזונה, אפוקליפסה עכשיו: גרסת הבמאי, לעבור את הלילה, מקרה חירום על-טבעי, פרא אציל, מרי המתנקשת | מרי הגאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 פוקימון: הבלש פיקאצ'ו | Pokémon Detective Pikachu, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 26 בפברואר, 2020, בסלקום TV

21:00 ויטמר תומס: ספיישל סטנד אפ | Whitmer Thomas: The Golden One, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 23 בפברואר, 2020, בערוץ Hot VOD + סלקום TV

21:30 הסודות של ג'ואן | Red Joan, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 27 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

22:00 אריזונה | Arizona, ערוץ Hot Cinema1

קומדיה. קאסי היא סוכנת נדל"ן ואם חד הורית שנאבקת לשמור על הכל ביחד במהלך משבר הדיור של 2009. חייה מתהפכים מקצה לקצה, לאחר שלקוח ממורמר מחליט לחטוף אותה. שחקנים: רוזמרי דה וויט, דני מקברייד, לוק ווילסון. במאי: ג'ונתן ווטסון. ארה"ב, 2018.

22:30 אפוקליפסה עכשיו: גרסת הבמאי | Apocalypse Now: Redux, ערוץ ההיסטוריה

סרט מלחמה אפי, שעלילתו מתרחשת במהלך מלחמת וייטנאם. מפגש בין שני קצינים בפיקוד המבצעים המיוחדים של צבא ארצות הברית. האחד, קפטן בנג'מין וילארד, נשלח אל הג'ונגלים שעל גבול וייטנאם וקמבודיה כדי להרוג את האחר, קולונל וולטר אי. קורץ, קצין מורד שיצא מדעתו והקים לעצמו צבא פרטי וממלכה אכזרית במעבה הג'ונגל. מרטין שין, רוברט דובאל, מרלון ברנדו. במאי: פרנסיס פורד קופולה. ארה"ב, 1979.

22:30 לעבור את הלילה, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

תמיר בן טוב (שי גולדשטיין) הוא שדר רדיו ותיק ומצליח. הוא בן 50 כמעט, אלמן ואבא של עירד בן 16. כבר שנים שתמיר מגיש תכנית הבוקר מצליחה, אבל מאז שאשתו נהרגה בתאונה לפני שנתיים תכנית הרדיו שלו מידרדרת במהירות ואחוזי האזנה צוללים. הוא מתגורר בתל אביב עם בנו ומנסה לשקם את ההריסות שנותרו מחייו. הוא עצוב ובודד אבל נחוש לקום מחדש על רגליו. אלא שאז מודיע לו מנכ"ל התחנה החדש שיצטרך להיפרד מהרצועה היוקרתית ולעבור לשדר בלילה וגרוע מזה, הוא מצרף אליו שותפה לתוכנית החדשה. את נטע ליברמן. ליברמן (לאה לב) היא כוכבת רשת בת 22. היא מצחיקה, אינטליגנטית, כריזמטית ומלאת מוטיבציה והיא גם יפה אש. היא הקימה עם חברים עמוד יו טיוב בשם 'דיבור חריף', הם שוברים את הרשת ונטע היא הכוכבת. נטע מעריצה את תמיר מילדותה. ממושא הערצה, תמיר הופך לקולגה ותוך זמן קצר גם לשותף לדירה, כשנטע עוברת להתגורר איתו ועם עירד – סידור נוח כלכלית לכולם. חייה הסוערים של נטע אומנם מפריעים לעיתים למהלך החיים השקט של השניים אבל מערכת יחסים נרקמת בין נטע לעירד הבן ומעוררת את החיים בבית, שכבו מאז מות האישה. יוצרים ותסריטאים ראשיים: שי גולדשטיין, לאה לב. במאי: אופיר לובל.

23:00 מקרה חירום על-טבעי | Paranormal Emergency, ערוץ Food Network

שוטרים, פרמדיקים וכוחות חירום והצלה נוספים עשויים להיתקל בתרחישים מוזרים ביותר באתרים של אירועי חירום. אבל עבור חלק מהגיבורים הללו, הם נראים מחוברים למימד אחר לגמרי. בסדרה הזו, עובדי שירותי ההצלה משתפים את המפגשים המסתוריים שלהם עם העל טבעי תוך כדי העבודה. החל מקריאה לשוטר כדי שיחקור בית נטוש ועד לאור מסתורי שנראה בשמיים במהלך סיור לילי. לא רק שאין הסבר למקרים הללו, הם מפחידים אפילו את הגברים והנשים המנוסים ביותר שהקדישו את חיהם לשמירה ולהגנה על החיים. עבור אנשים אלו, אף כמות של הכשרה לא הייתה מספיקה כדי להכין אותם למפגשים יוצאי הדופן הללו.

שעה? פרא אציל | Noble Savage, ערוץ Yes קולנוע ישראלי / ערוץ Yes VOD

אלי, נער עם הפרעות אכילה מתגורר בשכונת הארגזים עם סימה אמו ויפת בעלה, זוג נרקומנים בגמילה. אלי נקרע בין דאגתו לאמו ובין רצונו לגור עם אביו יומטוב, אמן מעט תמהוני ומהורהר, חריג בנוף המקומי של השכונה. באווירה המתפקעת מיצרים ואלימות של דרום תל אביב, דבר אינו נשאר בממדיו הטבעיים ולמרות ניסיונותיו של אלי להיות המבוגר האחראי, סכסוך משפחתי קטן מתפתח לטרגדיה שעיוורון ותאוות נקם משחקים בה תפקיד מרכזי. עם: נווה צור, אלון אבוטבול, שירה האס. בימוי: מרקו כרמל. ישראל, 2018.

מרי המתנקשת | מרי הגאה | Proud Mary, נטפליקס | Netflix

פעולה והרפתקאות. רוצחת שכירה אכולת אשמה מנסה להגן על ילד יתום ומציתה מלחמת כנופיות מרה. מהר מאוד היא נאלצת להתמודד עם איומים רציניים מכל הצדדים. שחקנים: טאראג'י הנסון, בילי בראון, ג'אהי דיאלו וינסטון. במאי: באבאק נג'אפי. 89 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן