Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 03 במרץ, 2020

בוסית בקטנה, צפון אמריקה עם סיימון ריב, לורו, משפחת חצות, טיילור טומלינסון: משבר רבע החיים, סיפורו של מיילס דייוויס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בוסית בקטנה | Little, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה פרועה. אשת עסקים קשוחה מתעוררת בוקר אחד בגוף של נערה בת 13. השותפה היחידה לסוד הגדול היא העוזרת האישית שלה, שסובלת ממנה באופן קבוע, וכעת נהנית מהמצב החדש… עם: רג'ינה הול ("נפילות חדות"), איסה ריי ("לא בטוחה"). בימוי: טינה גורדון. 2019.

22:00 צפון אמריקה עם סיימון ריב | North America with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

סיימון ריב יוצא למסע בן 8,000 קילומטרים מצפון אמריקה למרכזה. ריב יחל באלסקה, שם יפתח במסעו הארוך ביותר לאורך שתי היבשות המכסות יחדיו כרבע משטח כדור הארץ. בדרך הוא יפקוד מקומות של יופי מיתי, אתרים ששוסעו על ידי מלחמת כנופיות ונזקי אקלים, ימשיך אל ערים מרהיבות, והלאה אל היערות הטרופיים ואל לב המאבק להצלת הפלנטה.

22:00 לורו | Loro, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

בעוד הפוליטיקה הישראלית מנסה להיחלץ מהבוץ בעזרת מערכת בחירות שלישית ברציפות, נפנה מבט אל הפוליטיקה האיטלקית רוויית השערוריות, דרך הסאטירה העוקצנית והנוקבת של הבמאי, פאולו סורנטינו ("יפה לנצח"), שבמרכזה דמותו השנויה במחלוקת של ראש הממשלה לשעבר, סילביו ברלוסקוני. עם: טוני סרבילו. איטליה, 2018.

22:00 משפחת חצות | Midnight Family, ערוץYes  דוקו + ערוץ Yes VOD

זוכה פרס השופטים פסטיבל Sheffield 2019. במקסיקו סיטי, עיר שבה מפעילות הרשויות 45 אמבולנסים עבור אוכלוסייה של יותר מתשעה מיליון איש, האמבולנס הפרטי של משפחת אוצ'ואה מתפקד ככוח הצלה חיוני, אף שהוא פועל ללא היתר רשמי. יש להם רשת של קשרים במשטרה, וכל שיחת חירום שמופנית אליהם מניבה לשוטרים שוחד בסך 300 פסו. בעבור הטיפול והנסיעה ייגבה סכום של 3,800 פסו, אבל בניגוד לאמבולנסים מתחרים, הם לא יותירו ברחוב חולים שידם אינה משגת לשלם. בשעה שהשחיתות המשטרתית הולכת ומתפשטת, המתחרים לא בוחלים באמצעים – ותעריפי השוחד מזנקים. משפחת אוצ'ואה חייבת לגייס מספיק כסף כדי להכשיר את העסק המשפחתי. בימוי: לוק לורנטזן. 81 דקות, ארה"ב / מקסיקו, 2019.

טיילור טומלינסון: משבר רבע החיים | Taylor Tomlinson: Quarter-Life Crisis, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הקומיקאית טיילור טומלינסון עברה חצי משנות העשרים, ומרגישה שהיא מיצתה אותן לגמרי. עכשיו שהיא מבוגרת מדי לחגוג וצעירה מדי מכדי להיסגר על עצמה, היא מתבוננת בהחלטות שקיבלה בחיים.

סיפורו של מיילס דייוויס | Miles Davis: Birth of the Cool, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. סקירה של תמונות הארכיון והסרטים הביתיים של מוזיקאי הג'אז מיילס דיוויס. במאי: סטנלי נלסון ג'וניור. 115 דקות, ארה"ב, 2019.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן