Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 04 במרץ, 2020

מייק טייסון: לבד בזירה, אוצרותיה הנסתרים של טורקיה, לטוס או לא לטוס 2, בויזי – בירת הפונדקאות, פורעי חוק ברחובות: המהירים ביותר באמריקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מייק טייסון: לבד בזירה | Mike Tyson: Undisputed Truth, סלקום TV

דוקו מרתק על חייו האישיים ועל הקריירה של המתאגרף הענק, מייק טייסון. במאי: ספייק לי. 90 דקות, ארה"ב, 2013.

14:00 אוצרותיה הנסתרים של טורקיהTurkey’s Hidden Gems, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסדרה התיעודית תחשוף את אבני החן של טורקיה, מדינה עם אדריכלות עתיקה ושופעת, עשירה בהיסטוריה, תרבות, אוכל ופלאי טבע אך גם חוויות ייחודיות שמנחה הסדרה יחווה מנקודת מבטו האישית.

22:00 לטוס או לא לטוס 2 | 2 The Misadventures Of Romesh Ranganathan, ערוץ הטיולים

רומש רנגנתן חוזר לעונה חדשה ונוסע למדינות בעלות תדמית בינלאומית מרתיעה, כדי לראות האם כדאי או לא כדאי לטוס אליהן. הוא יפקוד בין היתר את מונגוליה – המדינה עם הצפיפות הנמוכה בעולם, ויגלה את חיי הנוודים ומורשתו של ג'ינגיס חאן כמו גם את אחת מערי הבירה המזוהמות בעולם; בבוסניה והרצגובינה הוא יבחן את השפעותיהן של מלחמות העבר; ובקולומביה הוא יבדוק האם המוניטין המסוכן שיצא לה עוד רלוונטי.

22:10 בויזי – בירת הפונדקאות | Made in Boise, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפוריהן האישיים והאמיצים של ארבע נשים שהחליטו לנדב את רחמן עבור הליך פונקדאות של זוגות שאינן מכירות ומתגוררות כולן בעיר בויזי, בירת מדינת איידהו, שהפכת ל'בירת הפונדקאות' הבלתי רשמית של ארצות הברית. ארה"ב, 2019.

23:00 פורעי חוק ברחובות: המהירים ביותר באמריקה | Street Outlaws: Fastest in America, ערוץ דיסקברי

שמונה מהצוותים המהירים ביותר בארצות הברית יתחרו על הפרס הכספי הגדול של 100,000 דולר בו המנצח לוקח הכל – הפרס הגבוה ביותר בתולדות מירוצי הרחוב – והיוקרה של התואר 'הלוהטים ביותר ברחובות'. הם נבחרו בקפידה על ידי ג'יי. ג'יי. דה-בוס: בוסים של צוותי מירוצי רחוב מדרום קרוליינה, סנט לואיס, קנטאקי, מיסיסיפי, דטרויט, ניו אורלינס, טקסס וצפון מזרח ארצות הברית – כולם טוענים לכתר מלך הרחובות. הם כולם זימנו את הצוותים שלהם לממפיס עבור הסיכוי להוכיח את מיומנויות המירוץ שלהם. עם מכוניות בעלות גלגלים קטנים וגם גדולים, נהגי המירוץ הללו לומדים במהרה שזה לא משנה כמה מהר המכונית שלהם נוסעת או מה נמצא מתחת למכסה המנוע – אלא עד כמה הם מכירים את הרחוב ואת המשטח שלו. עצימות גבוהה, לחץ מטורף ורגשות קיצוניים שולטים בתחרות האולטימטיבית הזו ורק צוות מירוצי הרחוב הטוב ביותר יגיע לקו הסיום.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן