Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

AIRMATE: מעמד לטלפון הנייד אחד הדברים המעצבנים בטיסה הוא הצורך להחזיק ביד את הסלולארי, או להשתמש במגש המובנה ואז לסבול מכאבי צוואר. המוצר הזה נותן פתרון חלקי לבעיה: אפשר לשים אותו על המגש או לחבר אותו כיסא ממול, וכך המרחק בינו לבין העיניים קרוב יותר, והזווית נוחה יותר לצפייה. מדוע חלקי? משום שזה עדיין אינו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

AIRMATE: מעמד לטלפון הנייד

אחד הדברים המעצבנים בטיסה הוא הצורך להחזיק ביד את הסלולארי, או להשתמש במגש המובנה ואז לסבול מכאבי צוואר. המוצר הזה נותן פתרון חלקי לבעיה: אפשר לשים אותו על המגש או לחבר אותו כיסא ממול, וכך המרחק בינו לבין העיניים קרוב יותר, והזווית נוחה יותר לצפייה. מדוע חלקי? משום שזה עדיין אינו משתווה לנוחות שבצפייה כאשר המסך נמצא בגובה העיניים. כמובן שניתן להשתמש בו גם במשרד או בבית, בכל אותם המצבים שאתם רוצים לצפות בסלולארי ולהשאיר את הידיים פנויות.

39 שקלים. להשיג ב-swagg.co.il.

צילום: סטודיו דג הזהב

 

בליסטקס: ליפ סרום לשפתיים

אחרי שכולנו מכירים את סרום לעור הפנים – קרם שמורחים מתחת לקרם הלחות כדי להוסיף עוד רובד של לחות ורכיבים פעילים – אז הגיע הזמן להתרגל אליו גם בהקשר של השפתיים. בשונה מעור הפנים, הוא עומד בפני עצמו. כלומר, לא מוסיפים מעליו קרם לחות לשפתיים. אז מדוע זה אינו קרם לחות רגיל? בחברה מסבירים כי יש בו שמן זית, שמן אבוקדו, חומצות שומן אומגה 3 וויטמין E, כך שהוא אמור לעשות הרבה טוב לשפתיים. בפועל הוא אכן סיפק מידה רבה של לחות והותיר תחושה נעימה יותר לאחר שימוש רציף. אבל הוא לא באמת שונה משפתון לחות רגיל, אלא קצת יותר דומה בהשפעה שלו לשפתון לחות מרכיבים טבעיים.

29.9 שקלים ל-8.5 גרם. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

 

ד"ר אודי בר: מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג

סדרה מוצרי טיפוח חדשה יצאה לשוק, ומי שעומד מאחוריה הוא ד"ר אודי בר. הוא התבסס על הניסיון והידע שלו בתחום טיפוח העור כדי ליצור את המוצרים הללו, הכוללים נוזל לחידוש העור, קרם דה לה קרם ריץ׳, מוס ניקוי עדין ומספר שמנים קוסמטיים מיוחדים. אנו ניסינו את מוס הניקוי והקרם, והם הפתיעו אותנו לטובה. למוס יש מרקם עדין וריח נעים, והוא ניקה היטב את העור מבלי לייבש אותו (הוא נוסה על עור בוגר). הקרם היה עשיר דיו כדי לספק לאותו העור בדיוק את מידת הלחות הנדרשת, תוך שהקרם נספג היטב ואינו משאיר תחושה של כבדות או שמנוניות. שימוש קבוע במוצרים הביא לשיפור מסוים  במראה העור, שהמרקם שלו הפך להיות יותר מוצק והוא נראה חיוני מבעבר.

175-550 שקלים. להשיג במרפאת ד"ר אודי בר וב-www.dr-barr.com.

צילום: רון קדמי

 

מעדני יחיעם: נקניק בוטיק

שני המוצרים החדשים של החברה משווקים תחת הכותרת "נקניק בוטיק". המשותף להם הוא שמדובר בשני סוגים של נקניקיות, אך ההבדלים ברורים בין כל אחד מהם. האחד הוא נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי עשויות בקר, והשני נקניקיות בסגנון צרפתי המשלבות בקר עם עוף. בשני המוצרים, חשוב להדגיש, אין גלוטן ויש 16% חלבון. שניהם מותאמים לטווח רחב של טעמים – אין כאן טעמים חזקים של בשר או חריפות מיוחדת., אלא טעמים מגוונים אבל מעודנים. יש להן מרקם חלק יחסית ובשרני, והן מוכנות אחרי חימום או צלייה קלה.

22.9 שקלים ל-280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: אריה ויסמין

 

GARNIER: Micellar Cleansing Milky Water 

מוצר ניקוי החדש של החברה משלב בין מים מיסלריים לחלב פנים, והוא מיועד לעור יבש במיוחד. המוצר מסיר איפור, מנקה את העור ומלחח אותו, או לפחות כך מבטיחה החברה. בפועל הוא אכן מסיר איפור טוב (אם כי איפור עמיד ידרוש מכן יותר השקעה בהסרה) והעור נותר נקי. עם זאת, מידת הלחות שהעור מקבל מינימלית – בכל מקרה יש צורך להשתמש לאחר מכן בקרם לחות.

40 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן