Skip to content

נגיף הקורונה: תחבורה ציבורית, חתונה ומסע שופינג בקניון קרית אונו – המקומות בהם שהתה חולה מס' 14, תושבת גני תקווה

החולה נדבקה בעת ביקורה ביום שלישי שעבר (25.2) בחנות "הפיראט האדום" באור יהודה, בה שהתה כחצי שעה • סיכום החקירה האפידימיולוגית של חולה מס' 14
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד הבריאות סיים את החקירה האפידימיולוגית של חולה מס' 14, מגני תקווה – סגנית מנהלת ומורה בבית הספר "אביגדור ורשה" בקרית אונו. החולה נדבקה בעת ביקורה ביום שלישי שעבר (25.2) בחנות "הפיראט האדום".

להלן המקומות והתאריכים בהם ביקרה:

ביום רביעי, 26.2:
1. בית הספר "אביגדור ורשה" בקרית אונו, בין השעות 7:00-13:00;
2. אולם ספורט ליד הספריה העירונית בגני תקווה, בין השעות 17:15-18:00;
3. בחתונה ב"הרמוניה בגן" (האולם מימין לכניסה), בצומת כנות, בין השעות 19:30-22:30.

ביום חמישי, 27.2:
1. קניון קרית אונו, בין השעות 18:00-20:30, בחנויות: נעלי TOGO, רנואר נשים (קומה עליונה), פוקס נשים (קומת כניסה), פוקס קידס (קומת כניסה) ושופרסל;
2. אוטובוס קו 55 של חברת "קווים" מהתחנה בקניון קרית אונו (דרך לוי אשכול) עד לתחנה בגני תקווה (רחוב הרי יהודה). סה"כ 4 תחנות בין השעות 20:30-20:45.

ביום ששי, 28.2:
1. בית הספר "אביגדור ורשה" בקרית אונו, בין השעות 7:30-12:00.
מאז יום ששי, 28.2 בשעות הצהרים החולה נמצאה בבידוד ביתי.

משרד הבריאות הורה לכל תלמידי כיתה ה'1 וכל צוות בית הספר "אביגדור ורשה" בקרית אונו, שהיה במגע ישיר עם החולה בימים ובשעות המפורטות, ולכל מי ששהה במקומות הנוספים שצוינו, בימים ובשעות שפורטו, להיכנס לבידוד ביתי לפי ההנחיות, ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*.

אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מגן דוד אדום, על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

הבוקר (רביעי) שלחה מנהלת בית הספר "אביגדור ורשה" אגרת להורים, בה כתבה: "הורים יקרים, ברצוני לעדכן אתכם כי היום נכנסה הסגנית לבידוד בבית חולים תל השומר עקב חשיפה לנגיף הקורונה לאחר ששהתה בפיראט האדום באור יהודה. חשוב לציין כי שרון פעלה באחריות מלאה ועל פי הנחיות משרד הבריאות. מרגע היוודע הצורך בבידוד ביתי שהתה בביתה. לאחר בדיקה מול הגורמים האחראיים במשרד הבריאות. נכנסו תלמידי כיתת החינוך שלה ה' 1 ובנוסף 8 אנשי צוות שהיו איתה במגע לבידוד ביתי. בתקופה שכזו חשוב להקפיד על העברת מסרים ברורים המבוססים על עובדות ולא על שמועות. לכם הורים יקרים תפקיד משמעותי בתיווך המציאות לילדים ובהעברת מסרים של הרגעה וביטחון וידיעה שיש על מי לסמוך. צוות ביה"ס כולו פועל ברגישות ובאחריות ומלווה על ידי גורמי הרשות ומשרד החינוך. אם אתם מזהים צורך בהיוועצות הנכם מוזמנים לפנות לצוות החינוכי ואנו נעשה כמיטב יכולתי לתת מענה. נמשיך לעדכן אתכם בשקיפות".

בית הספר האזורי ברנר נסגר ותלמידיו נשלו לבידוד ביתי

תלמידי בית הספר "אביגדור ורשה" מצטרפים לכ- 1,200 תלמידים בבית הספר האזורי ברנר. הבוקר עדכן משרד הבריאות, כי על כל תלמידי בית הספר, לרבות מורים, אנשי צוות וצוות ההסעות שהיו במגע עם נער שלומד במוסד החינוכי, תושב "האירוס" ועובד בחנות ה"פיראט האדום" שנדבק בנגיף הקורונה, להיכנס לבידוד ביתי ולהישאר בו 14 יום, ללא קשר לזמן החשיפה לחולה.

בית הספר יישאר סגור.

הבוקר, במהלך ישיבת הערכת מצב במשרד החינוך, התייחס השר, רפי פרץ, למצב הדברים החדש: "כל ההוראות שנתנו עד עכשיו מנעו התפשטות גדולה יותר. בתי הספר והמנהלים מקבלים נהלים והוראות ברורות, אנחנו לא משאירים אף אחד לבד. הגב שהמשרד נותן למחוזות הוא חשוב, הנטל עליהם גדול ויש חשיבות לקשר ההדוק. כל מי שנמצא בבידוד מקבל ליווי של הצוותים שלנו. ‫ההחלטה על בידוד היא של משרד הבריאות אנחנו ברמתנו נמשיך לבצע פעולות בהתאם לנהלי משרד הבריאות בתקווה שאותן פעולות ימנעו התפשטות רחבה יותר."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן