Skip to content

גנץ: ביבי שתה כוס מים ותרגיע

בנימין נתניהו נחרד מהאפשרות לרעיון של חקיקה מהירה שתמנע מנשיא המדינה להטיל על נאשם בפלילים ללהקים ממשלה. :המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר", תקף ראש ממשלת המעבר. "שתה כוס מים", השיב לו גנץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש ממשלת המעבר בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) את המגמה לחוקק חוק המונע מהנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על אדם הנשם באישומים פליליים.  בכינוס ראשי המחנה הלאומי, תקף נתניהו בחריפות את יו"ר כחול לבן, חבר כנסת בני גנץ והשתלח בו כהרגלו.  "המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר. חזרנו והתרענו בבחירות שגנץ חובר לתומכי הטרור ברשימה המשוללת בניסיון לבטל את רצון הציבור", אמר נתניהו. הוא לא הגיב לשאלות כתבים בדבר העובדה שפחות ממחצית הציבור תמך בו. "ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת", תקף נתניהו. " גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. קיבלנו יותר. גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות". נתניהו איים כי חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות".

תוקף את גנץ (צילום מסרטון ערוץ הכנסת)
תוקף את גנץ (צילום מסרטון ערוץ הכנסת)

 

גנץ משיב בטוויטר (צילום מחשבון הטוויטר של גנץ)
גנץ משיב בטוויטר (צילום מחשבון הטוויטר של גנץ)

"גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם. יש לנו אתגרים והזדמנויות ולכן צריך לכבד את הכרעת העם. נעמוד ביחד מול הניסיון הפסול הזה" אמר ראש ממשלת המעבר.
"ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת ותבטיח לכבד אותן, הגיב גנץ בקצרה בחשבון הטוויטר שלו. מוקדם יותר דחה בית המשפט העליון את עתירתה שך התנועה לאיכות השלטון בראשותו של עו"ד אליעד שרגא, שפנה לעליון וביקש להוציא צווי מניעה שימנעו מנשיא המדינה, ראובן רבלין מלהטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על נתניהו. שופטי העליון ציינו בהחלטתם כי העתירה הוגשה מוקדם ממידי עוד לפני קביעת התוצאות הסופיות ובאופן רשמי.
על פי הערכה יטיל הנשיא את מלאכת הרכבת הממשלה ב-17 לחודש, יום בו נתניהו יחבוש את ספסל הנאשמים בבית המשפט המחוזי בירושלים.  בינתיים נתניהו מחפש לקושש קולות. גורם בליכוד אמר ל"כאן חדשות": שוקלים לדרוש הקלדה חוזרת של פרוטוקולי ועדת הקלפי. זאת מפני שש"ס קרובה למנדט נוסף, ובטענה שבכמה מהם יש טעויות לטענת נציגי הקלפיות. מלבד זאת טענות לזיופים בקלפיות הערבים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן