Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 08 במרץ, 2020

לגוך מלחמת הכוכבים, רובוטריקים: סייבר 2, הפוני הקטן שלי 7, פיצוץ של תוכנית, המעודדות של דאלאס, ציידי בתים במיליון דולר, בתולות הים, באסטר הגדול, לחלום עד לכוכבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לגו: מלחמת הכוכבים | LEGO: Star Wars, סלקום TV

סדרת אנימציה המבוססת על דמויות סרטי מלחמת הכוכבים.

15:40 רובוטריקים: סייבר 2 | 2 Transformers: Cyberverse, ערוץ ניקלודיאון

עונה שנייה לסדרת אנימציה. כאשר במבלבי מתחיל לסבול ממחלת השכחה, השותף שלו, ווינדבלייד, מסייע לו להיזכר בהרפתקאותיו הקודמות בסייברטרון. לאחר שזכרונו משוקם זוכה במבלבי ברמז המוביל אותו ואת ווינדבלייד להשלים את המשימה להצלת חבריהם, מבלי לדעת כי השקרניקים כבר בעקבותיהם.

16:40 הפוני הקטן שלי 7 | 7 My Little Pony, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה העוקבת אחר סוסת פוני קטנה והמנטורית שלה, הנסיכה ססיליה, שמלמד אותה הכל אודות רזי החברות. יחד עם חבריה האחרים מייצגת סוסת הפוני הקטנה פן מסוים של מושג החברות ויחדיו פותרים החברים בעיות הצצות ביחסיהם.

21:00 פיצוץ של תוכנית | The Explosion Show, ערוץ דיסקברי

התכנית הנפיצה עוקבת אחר טורי בלצ'י בזמן שהוא רודף אחר הדרכים המדהימות ביותר לפוצץ דברים ולשרוף אותם. אבל זה לא רק הפיצוץ, טורי גם יבחן את המדע מאחורי הפיצוצים בתכנית זו שמתפוצצת מסקרנות ופיצוצים גדולים.

22:00 המעודדות של דאלאס | Daughters of the Sexual Revolution, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

איך השפיעו המעודדות של 'הדאלאס קאובויס' על המהפכה המינית של שנות ה-70? להקת המעודדות האייקונית של קבוצת ה-NFL הוקמה ב-1967 לאחר שמנהל הקבוצה הבחין בתשומת לב שמשכה באבלס קאש, מוכרת הצמר גפן המתוק, במהלך המשחקים. הרעיון היה לייצר ענין נוסף בקרב צופי המשחק גם בהפסקות והוא תפס תאוצה לאורך השנים בקרב קבוצות נוספות ב-NFL וב-NBA. הסרט הנוסטלגי מציג קטעי ארכיון נדירים מהחזרות ומהמופעים לצד אירועים נוספים שהתרחשו בשנות ה-70 בהקשר של המהפכה המינית. בימוי: דנה אדם שפירו. 80 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 ציידי בתים במיליון דולרMillion Dollar House Hunters, ערוץ החיים הטובים

ברי המזל שברשותם מיליוני דולרים להשקעה בנדל"ן יוקרתי. מדי פרק זוג מחפש את בית המותרות האולטימטיבי: החל מבתים עם אולם באולינג משלהם וכלה בגגות המצוידים בבריכת ענק, לבתים האלו יש הכל.

22:00 בתולות הים | Mermaids, ערוץ Yes3

דרמה קומית שובת לב, בכיכובן של וינונה ריידר, שר, כריסטינה ריצ'י ו-בוב הוסקינס. בשנות השישים, אישה עצמאית וסקסית ושתי בנותיה המתבגרות, נודדות ברחבי ארצות הברית ומגלות את משמעות האהבה והחיים. בימויי: ריצ'רד בנג'מין. 1990.

22:10 באסטר הגדול | The Great Buster, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 10 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + ערוץ Yes דוקו + סלקום TV

לחלום עד לכוכבים | Sitara: Let Girls Dream, נטפליקס | Netflix                

סרט אילם מונפש וקצר המתרחש בפקיסטן של שנות השבעים. פארי בת ה-14 משתוקקת להיות טייסת, אבל לא יודעת שאביה מתכנן להשיא אותה לגבר שמבוגר ממנה בשנים רבות. במאית: שרמין עובייד-צ'ינוי. 15 דקות, פקיסטן / ארה"ב, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן