Skip to content

הוד השרון: אב חשוד ברצח בתו התינוקת ובפציעה קשה של אשתו ובת נוספת

אירוע אלימות במשפחה מזעזע הבוקר בהוד השרון • האב והאם לא מוכרים למשטרה • בשעה הקרובה יתקיים דיון בהארכת מעצרו של החשוד, בהיעדרו ובנוכחות סניגורו, בבית משפט השלום בפתח תקווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במשטרה פתחו הבוקר (שישי) בחקירת אירוע מזעזע של אלימות במשפחה בהוד השרון, בו לפי החשד, תקף גבר בן 33 בסכין את אשתו ושתי בנותיהן.

האב חשוד שרצח את בתו, תינוקת בת 10 חודשים, ופצע קשה את אשתו, שנשקפת סכנה לחייה ומאושפזת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ואת בתם בת ה-3.

מפרטי החקירה המשטרתית, עולה בשלב זה, כי המשפחה התגוררה ביחידת דיור, הממוקמת מאחורי בית הוריה של האם. אחותה של האם, ששהתה באותה עת בדירה של הוריה, הזעיקה את מד"א, לאחר שיצאה לחצר וגילתה את אחותה על טרמפולינה, כשהיא דקורה ובמצב קשה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א, שהגיעו לבית המשפחה העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועי דקירה, בהם פעוטה בת עשרה חודשים, ילדה כבת 3 בהכרה, אשה וגבר.

הפעוטה, בת עשרה חודשים, פונתה במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, לבית חולים מאיר. מאוחר יותר הודיעו מבית החולים, כי חרף המאמצים המרובים להציל את חייה של התינוקת, היא נפטרה.

הילדה, בת כ-3, במצב קשה פונתה גם היא לבית חולים מאיר.

האשה, בת 36, במצב קשה, פונתה לבית חולים בילינסון. מבית חולים נמסר, כי מצבה של האשה קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייה. היא נמצאת בבדיקות ולאחריהן תוכנס לחדר הניתוח.

הגבר, ככל הנראה הדוקר, בן 37, פונה למצב קל לבית החולים מאיר.

שכן סיפר לעיתון "מעריב", כי "כל משפחתה של האם מתגוררת ברחוב. זה אירוע הזוי. הכרתי את האם. סמוך ל-7:30 שמענו צרחות אימים ויצאנו בריצה החוצה. אחיה של האם, המתגורר סמוך לבית, ביקש שלא ניכנס לחצר. אני פשוט לא מאמין, לא מסוגל להאמין שזה קרה פה. זו משפחה יקרה מאוד וזה פשוט אסון כבד".

מהמשטרה מסרו, כי האב והאם לא מוכרים למשטרה, ולא התקבלו בעבר תלונות קודמות לגביהם.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

//

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן