Skip to content

הליכוד תובע ממערכות ערוץ 13 ודה מרקר להתנצל על פרסום "דיווחים שקריים"

בליכוד זועמים על פרסום שנעשה במערכות החדשות ולפיהם חברת ריגול שפעלה למען הליכוד או מקורבים, פרצה למכשיר הסלולרי של בני גנץ ומכאן הגיעו הדיווחים על פרטים מהמכשיר הסלולרי ש"נפרץ כביכול ע"י איראן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלגת הליכוד הודיעה היום (שישי) על הגשת מכתבי התראה לפני תביעת לשון הרע נגד העיתונאים ברוך קרא, אביעד גליקמן, גור מגידו ומערכות ערוץ 13 ועיתון דה מרקר, זאת בגין פרסום דברים שלטענת הליכוד עולים בכדי לשון הרע. לדברי המפלגה, השלושה "עשו שימוש פסול בבמה התקשורתית שלהם כדי להציג אוסף של סימני שאלה מופרכים ועובדות שקריות תוך חיבור מאולץ. הציגו שקר גמור כאילו היה אמת, וביזו את שמה הטוב של הליכוד, עובדיה וספקיה".
בפרסום שפירסמו דה מרקר ןערוץ 13 נאמר כי לכאורה הליכוד או מי מטעמה שכרה את שירותיה של חברת ארמור כדי שתפרוץ לטלפון של בני גנץ, תרגל אחריו וכיוצא באלו.  כל אלו הוגדרו ע"י הליכוד כ"טענות משוללות יסוד". בדה מרקר ידעו לספר כי "המשטרה ככל הנראה תפתח בחקירה של פרשת איסוף המידע נגד בני גנץ שנחשפה בעיתון, כך מעריכים במערכת אכיפת החוק, לפי דיווח של אביעד גליקמן בחדשות 13.

צילום מאתר חדשות 13
צילום מאתר חדשות 13

 

צילום מאתר דה מרקר
צילום מאתר דה מרקר

ברוך קרא פרסם בערב רביעי השבוע בחדשות 13 כי איש המחשבים רפאל וייצמן, שאחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ, פעל ממשרדו של עורך דינו של נתניהו, עמית חדד. לפי הפרסום, במשך תקופה ארוכה ערך וייצמן פגישות עם גורמים שונים במשרדו של חדד, שבחלקן הוצג כמנהל אבטחת המידע במשרד עורכי הדין.

במכתב ההתראה שהועבר לחדשות 13 נכתב, בין היתר, כי "בימים האחרונים מנהל ערוץ 13 מסע הכפשה חסר כל יסוד במטרה להשחיר את הליכוד ואת קמפיין הבחירות שלה. הדיווחים שלכם שקריים מן היסוד".

בליכוד זעמו על פרסום לפיו הליכוד או מי מטעמה שכרה את שירותיה של חברת ארמור כדי שתפרוץ לטלפון של בני גנץ, תרגל אחריו וכיוצא באלו. אלו הוגדרו ע"י הליכוד כ"טענות משוללות יסוד".

מכתב ההתראה שהועבר לדה-מרקר התייחס גם הוא, בין היתר, לפרשת חברת ארמור, ובו נכתב: "פרסום שקרי זה נעשה כדי להכפיש את הליכוד, תוך ניסיון ציני וחסר בסיס לשרבב ל'פרשה' זו אנשים נוספים המקורבים לראש הממשלה בתקווה לייצר מעין דרמה תקשורתית. ייאמר מיד, לא היה, לא נברא ואפילו משל לא היה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן