Skip to content

התינוקת שנרצחה על-ידי אביה הובאה למנוחות בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון

אמה, שנפצעה קשה מאד, הגיעה להלוויה באמבולנס מבית החולים "מאיר" בכפר סבא • מעצרו של האב החשוד ברצח הוארך אתמול (ראשון) בעשרה ימים והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון הובאה היום (שני) למנוחות התינוקת שנרצחה ביום שישי על ידי אביה, ברק בן עמי תושב העיר.

אמה, שנפצעה קשה מאד, הגיעה להלוויה באמבולנס מבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

כפי שדיווחנו בהרחבה, ביום ששי בבוקר התרחש אירוע אלימות מזעזע בהוד השרון. אב חשוד שתקף בסכין את אשתו ואת שתי בנותיהן. אחת הבנות, תינוקת בת 10 חודשים, מתה מפצעיה; הבת השנייה, ילדה בת כשלוש, פונתה על-ידי מד"א לבית חולים "מאיר" בכפר סבא, שם אושפזה במצב קשה, מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ; האשה, אמן של הילדות, פונתה לבית החולים "בילינסון", עברה שם ניתוח מסובך, אושפזה במחלקת טיפול נמרץ, ומצבה הוגדר קשה מאוד וסכנה נשקפה לחייה.

לאחר שמצבה השתפר והתייצב, הועברה האם אתמול (ראשון) מבית החולים "בילינסון" אל בית החולים "מאיר" בכפר סבא על מנת שתוכל להיות לצד בתה. היום (שני) בצהריים נמסר מבית החולים, כי חל שיפור במצבה של הילדה, וכי היא אינה נזקקת עוד להנשמה.

אתמול (ראשון) התיר בית משפט השלום בפתח תקווה לפרסם, כי ברק בן עמי, מהנדס מכונות בן 33, הוא האב שלפי החשד דקר למוות את בתו התינוקת בת העשרה חודשים, ותקף, במטרה לרצוח, את אשתו ובתם הנוספת בת השלוש בביתם שבהוד השרון.

בן עמי, החשוד ברצח, אושפז ביום ששי בבית החולים "מאיר" בכפר סבא במצב קל-בינוני, לאחר שדקר גם את עצמו במהלך האירוע. ביום שבת שוחרר מבית החולים ונלקח לחקירה ראשונית על-ידי המשטרה. במהלך הדיון בבית משפט השלום אתמול (ראשון), אמר נציג המשטרה, כי בן עמי הודה בביצוע המעשים המיוחסים לו.

מעצרו של בן עמי הוארך אתמול (ראשון) בעשרה ימים. עוד הורה בית המשפט, כי הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית תוך 24 שעות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן