Skip to content

בצריכה מתמדת: פורים 2020

SACARA: מוצרי איפור צבעי איפור לגוף ולפנים, גלוסים מטאלים, שפתונים זוהרים ומנצנצים, מסקרה נצנצים, נצנצים בתפזורת, מייקאפ פריימר לבן, שימרים וברונזרים נוצצים לגוף ולפנים, הם חלק מהמוצרים שהרשת מציעה בימים אלה לכל מי שרוצה להתחפש לפורים. בין המוצרים תמצאו את BODY ART, ערכת איפור הכוללת צבעי מים לפנים ולגוף, המשלבת 15 גוונים. יעיל במיוחד למסיבה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SACARA: מוצרי איפור

צבעי איפור לגוף ולפנים, גלוסים מטאלים, שפתונים זוהרים ומנצנצים, מסקרה נצנצים, נצנצים בתפזורת, מייקאפ פריימר לבן, שימרים וברונזרים נוצצים לגוף ולפנים, הם חלק מהמוצרים שהרשת מציעה בימים אלה לכל מי שרוצה להתחפש לפורים. בין המוצרים תמצאו את BODY ART, ערכת איפור הכוללת צבעי מים לפנים ולגוף, המשלבת 15 גוונים. יעיל במיוחד למסיבה שלכם או של הילדים.

3.9-39.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-www.sacara.co.il.

צילום: קית גלסמן

 

מתוקה: אזני המן

bennygamzo.com צילום: בני גם זו לטובה

מה אתם אוהבים, מתוק או מלוח? הסיבה לשאלה היא משום שכאן תמצאו את שני הסוגים של אזני ההמן. בקטגוריית המלוחים תמצאו אזני המן עם תימין בבצק ומילוי של גבינת עיזים וריבת בצל; או בצק עם שומשום ומילוי של גבינה בולגרית, פסטו וצ'אטני בטטה; או בצק עם פרג ומילוי של גבינת שמנת ואפרסק. מביניהם, המילוי של גבינת העיזים היה כל כך טוב, שנשמח שיישאר איתנו לשאר השנה. בקטגוריית המתוקים בלטו לטובה אזני המן עשויים בצק חמאה ופיסטוק עם מילוי של פיסטוק ופטל, ואלו שבבצק שלהם יש גם קינמון והמילוי – אגוזים קלויים וטופי. יש כמובן שילובים יצירתיים נוספים, אם בא לכם להפתיע.

76-130 שקלים לחצי ק"ג עד ק"ג של מלוחים, 39/105 שקלים ל-250/800 גרם של מתוקים. להשיג בסניפי הרשת וב-1-700-723-723.

צילום: בני גם זו לטובה

 

קימיון: צבעי איפור

החברה מציעה אופציה נוספת לאיפור לקראת מסיבות החג. מדובר בצבעים המותרים לשימוש מגיל שלוש ומעלה, הם אינם מכילים חומרים משמרים או חומרים רעילים, והשיווק שלהם קיבל את אישור משרד הבריאות. ישנם מספר סוגים של ערכות, מוצרי איפור שונים שיעזרו לכם ליצור את האיפור הרצוי. אנו ניסינו את אחת הערכות ושמחנו לגלות שהאיפור נותר עמיד למספר רב של שעות.

15-30 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: אלון גנון

ביסקוטי: עוגות חג

עם כל אהבתנו לאזני המן, הקונדיטוריה מציעה משהו שונה וטעים לא פחות: עוגות המבוססות על פרג. אין הכוונה לעוגת שמרים-פרג, מהסוג שאנו מורגלים בו, אלא לעוגות אחרות, מיוחדות. אחת היא פלאן-פרג – בצק עלים ועליו פלאן וניל ולסיום מלית פרג – שילוב מפתיע של טעמים ומרקמים. רק תעשו לעצמכם טובה ותאכלו אותה ביד, אחרת הסיכוי שהיא תתפרק לשכבות שלה גדל משמעותית עוגה שניה היא גאלט פרג מסקרפונה – עוגה העשויה מתחתית של בצק פריך, מעל מלית פרג וגבינת מסקרפונה ולבסוף ציפוי של שטרוייזל שקדים ואגוזים. עוגה מתוקה במיוחד אבל טעימה לא פחות,

108 שקלים לעוגות. להשיג בביסקוטי וב-03-5704015/8.

צילום: בועז לביא

 

אסם: קרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה

אם אתם משתייכים למי שעוד מכין משלוח מנות, כדאי לכם להכיר את המוצר החדש של החברה. מדובר באותה עוגייה ותיקה שהפעם מגיעה בטעם שוקו עם מילוי של קרם בטעם בננה. אם גם אתם גדלתם על השילוב של שלגון שוקו-בננה אתם תאהבו את העוגיות החדשות. מתוק וממכר.

עד 14.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן