Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 18 במרץ, 2020

כולנו יחד, ויולט אברגרדן: בובת הזיכרון האוטומטית, ח'ליפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולנו יחד | Togetherness, ערוץ Hot VOD

הדרמה הקומית מבית HBO, שנוצרה על ידי האחים מארק דופלאס ו-ג'יי דופלאס ("ארץ פראית מאוד", "חיות"). הסדרה מגוללת את סיפורם של ברט ומישל פירסון, זוג שהנישואים המקרטעים שלו מסתבכים עוד יותר כשטינה, אחות של מישל (אמנדה פיט) עוברת ביחד עם בעלה – וחברו הטוב של ברט (סטיב זיסיס), לגור איתם תחת קורת גג אחת. ביחד שני הזוגות צריכים לאזן בין מערכות היחסים שלהם לבין ההתמודדות האישית של כל אחד מהם עם חלומותיו וכישלונותיו.

ויולט אברגרדן: בובת הזיכרון האוטומטית | Violet Evergarden Gaiden: Eternity and the Auto Memories Doll, נטפליקס | Netflix

דרמת אנימה ומדע בדיוני. צעירה בודדה חשה לכודה בבית הספר לנערות בלבד, אבל כשוויולט הופכת למורה שלה, ידיים מתכתיות ומכתבים שופעי רגש מחממים את ליבה.

ח'ליפות | Califate, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה סקנדינבית. ארגון דעא"ש מתכנן פיגוע בשוודיה. זה נוגע לכמה נשים, כולל אימא בדילמה, סטודנטית נלהבת ושוטרת שאפתנית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן