Skip to content

רשת השיווק סאלח דבאח תקלוט מאות 'מפוטרי קורונה'

הרשת, המונה כעת שלושה סניפים בצפון, ממשיכה להתרחב ומחפשת מנהלים, סגני מנהלים, עובדי מחלקות שירות, קופאים, מחסנאים, בודקי סחורה ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש עסקים שדווקא משגשגים בתקופה מאתגרת זאת של מגיפת הקורונה. רשת הקמעונאות סאלח דבאח ובניו מזמינה את כל מי שנפגע תעסוקתית בתקופה זאת להיקלט לעבודה באחד מסניפי הרשת.

"בימים אלו, בהם המשק כולו עובר טלטלה לא פשוטה ואזרחים רבים מוצאים עצמם מחוץ למעגל התעסוקה, אני רואה חשיבות רבה בפתיחת שערינו לקליטת עובדים. זו שעת מבחן לחברה הישראלית והערבות ההדדית היא אחת החוזקות שלנו", אומר סאלח דבאח, מנכ"ל רשת השיווק.

הרשת כוללת שלושה סניפים באזור הצפון. הידוע בהם הוא במתחם ביג עין המפרץ, שהחליף סניף של שופרסל לפני חמש שנים ובשבוע שעבר נפתח הסניף הרביעי בבאר שבע.

הרשת מתכננת לפתוח סניפים נוספים. סניף ששטחו יהיה כ-7,000 מ"ר ייפתח בראש העין, וסניפים נוספים ייפתחו בציפורי, ובנשר. בנוסף, משפחת דבאח בונה בדיר אל-אסד סניף נוסף ואף מרכז מסחרי, על שטח של 47 אלף מ"ר. השטח היה שייך לסבא של סאלח – גם שמו סאלח דבאח – שהיה חבר קרוב של אריק שרון ז"ל, וסחר בבשר וכבשים בין הנגב למגזר הערבי בצפון.

הרשת פונה, כאמור, לכל מי שנפגע מבחינה תעסוקתית בשל מגיפת הקורונה לשלוח קורות חיים למגוון משרות ובהן: מנהלים, סגני מנהלים, עובדי מחלקות שירות, קופאים, מחסנאים, בודקי סחורה ועוד.

את קורות החיים יש לשלוח לכתובת [email protected]  תוך ציון מקום מגורים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן