Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 19 במרץ, 2020

מעודדות זהב, הארי ומייגן: שנה מלכותית, טעימה מהחיים, מלחמה פרטית, אלכסנדר והיום הנורא האיום המבאס והגרוע ממש, המסע המופלא של אהרוני וגידי 4, מרי מלכת הסקוטים, ווסטוורלד 3, לחיות עם עיוות, מיי וג'ורג', פחמן משודרג: שרוול חדש, מאסמיר: הסרט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעודדות הזהב | Poms, ערוץ Yes VOD

קומדיה מעוררת השראה. אישה בגיל השלישי מחליטה להעביר את שארית חייה בקהילת דיור יוקרתית. ביחד עם חברותיה, היא מקימה נבחרת עידוד לבנות גיל הזהב ומוכיחה כי לא חשוב הגיל, העיקר התרגיל. עם: דיאן קיטון. בימוי: זארה הייס. ארה"ב, 2019.

הארי ומייגן: שנה מלכותית | Harry & Meghan: Becoming Royal, ערוץ Yes VOD

סרט ההמשך ל-"הארי ומייגן: סיפור אהבה מלכותי". אחרי סיפור האהבה מהאגדות, אחרי החתונה המלכותית שמיליונים ראו, הגיע הזמן להתחיל בחיים החדשים בבית המלוכה. עם: צ'ארלי פילד, טיפאני סמית'. בימוי: מנהיי הודה. ארה"ב, 2019.

טעימה מהחיים | As Needed | Quanto Basta, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית בטעם טוב. שף מוכשר- וחם מזג מוצא עצמו במאסר. במסגרת עבודות שירות, הוא נשלח לעבוד עם נער חובב בישול, בעל צרכים מיוחדים, וביחד הם יוצאים למסע קולינרי מרגש. עם: ויניסיו מרקיוני. במאי: פרנצ'סקו פלאסקי. איטליה, 2018.

מלחמה פרטית | A Private War, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמת מלחמה המבוססת על סיפור אמיתי. עיתונאית חסרת פשרות יוצאת לסקר מקרוב את האזרחים בסוריה. יחד עם הצלם שלה, היא מגיעה לעיר חומס ועוברת שם חוויה המטלטלת את חייה. עם: רוזמונד פּייק, ג'יימי דורנן. במאי: מתיו היינמן. 2018.

אלכסנדר והיום הנורא, האיום, המבאס והגרוע ממש | Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day, סלקום TV

קומדיה לכל המשפחה. יום לפני יום הולדתו ה-11, חווה אלכסנדר את אחד מאותם ימים נוראים בהם הכל משתבש – מסטיק בשיערו, שריפה שנגרמה באשמתו ועוד צרות מרגיזות שכאלו. כדי להוסיף על ההרגשה המזופתת, נראה שלשאר בני משפחתו בכל הולך בקלות והם כלל לא מבינים מה הבעיה. מתוסכל הוא מבקש שליום אחד הם יחוו את מה שהוא מרגיש. ואכן, ביום המחרת נראה שמזלם הטוב של הוריו ואחיו נגמר, והמשפחה כולה צריכה להתמודד עם עוד יום נורא, איום מבאס וגרוע ממש, ולצאת חזקים יותר ומאוחדים בסופו. שחקנים: סטיב קארלג'ניפר גארנר. במאי: מיגל ארטטה. ארה"ב, 2014.

22:00 המסע המופלא של אהרוני וגידי 4, ערוץ הטיולים

העונה הרביעית של הסדרה הקולינרית תתמקד, כמו קודמתה, באוכל רחוב. הפעם יבקרו השניים, בין היתר, ביפן, שם יסתננו למכירה פומבית של טונה וילונו במלון קפסולה; יטיילו באיטליה וילמדו להכין בולונז, גבינות ונקניקים בשיטות מסורתיות; על גדות נהר המקונג הם ישחזרו את המסלול המופיע ב-"אפוקליפסה עכשיו"; בטאיוואן יצטרפו לשבט אובריג'ני של ציידים-מלקטים ובמקסיקו יסיירו בשוק הסיטונאי הגדול בעולם.

22:00 מרי מלכת הסקוטים | Mary Queen of Scots, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 04 בדצמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 ווסטוורלד 3 | Westworld 3, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 16 במרץ, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

23:20 לחיות עם עיוות | My Extreme: My Life with a Disfigurement, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בעולם שבו המראה החיצוני שלנו משחק חלק בלתי נפרד ומשמעותי מחיינו, מראה שונה יכול להוות מכשול משמעותי. הסרט עוקב אחר שלוש נשים יוצאות דופן שחיות עם עיוות בפנים, וחושפות כיצד הן נאבקות להתעלות מעל המבטים השיפוטיים, התגובות הקוטלות וחוסר ביטחון המלווה אותן יום-יום. בריטניה, 2019.

מיי וג'ורג' | Feel Good, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קומית. הסטנדאפיסטית מיי מרטין מנווטת בין אתגרי הגמילה ובין קשר חדש ומלא תשוקה עם בת-זוג סטרייטית לשעבר.

פחמן משודרג: שרוול חדש | Altered Carbon: Resleeved, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה ופעולה. בכוכב הלכת לטימר, טקשי קובץ' נשלח להגן על מקעקעת ולחקור את מותו של בוס יאקוזה לצד חיל הסער של האו"ם.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן