Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 22 במרץ, 2020

סדקים, בייבלייד 4, משפחה בהנפקה, מאמינים בדינוזאורים, עידן התמימות, רצח בדרך לתהילה 7
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סדקים | Fractures, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 במרץ, 2020, בשעה 22:30, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

16:50 בייבלייד 4 | Beyblade Burst Rise, ערוץ ניקלודיאון

עונה חדשה לסדרת האנימה. הפעם מתמקדת העלילה בלוחם הטירון דנטה קוריו ושותפו אייס דרגון במסעם למקום הולדתו של הבייבלייד, יפן. האודיסיאה של השניים לא תהיה פשוטה, כשבדרכם יתייצבו כמה מהמתחרים הקשוחים שפגשו. במהרה ילמד דנטה כי עליו להעמיק את הברית עם דרגון עד כמה שניתן.

19:30 משפחה בהנפקה, ערוץ Hot בידור

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 19 במרץ, 2020, בערוץ Hot VOD

22:00 מאמינים בדינוזאורים | We Believe in Dinosaurs, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בחברון, קנטאקי, הולך ומוקם מוזיאון 'תיבת נוח' עצום, מלא במודלים של חיות, אנשים ודינוזאורים בהשקעה של 120 מיליון דולר, שמטרתו להוכיח עד כמה התנ"ך מדויק מבחינה היסטורית ומדעית. הכוחות העומדים מאחורי המיזם הם 'נוצרים בריאתנים' (שמאמינים שהעולם נברא על ידי אלוהים, כמו שכתוב בתנ"ך, ולא מאמינים בתורת האבולוציה). יוצרי המוזאון טוענים שכל הדינוזאורים ושאר מיני החיות שנכחדו, הם כולם למעשה מינים שטבעו בשיטפון הגדול לפני אלפי שנים, אותו שטפון שנוח שרד בזכות התיבה שלו ושלא מדובר בחיות שחיו פה לפני מיליוני שנים, כפי שטוענת האבולוציה. הסרט שמלווה את יוצרי המוזאון עם הקמתו ואת מתנגדיו, מביא את סיפור המתח האינסופי בין המדע לדת ובין החילונים לדתיים באמריקה ומציג איך בעולם של 'פייק ניוז' מוזאון אחד, שאמור לארח 1.4 מיליון מבקרים בשנה, עשוי לשנות תודעה של אוכלוסייה שלמה. בימוי: קלייטון בראון, מוניקה לונג רוס. 98 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 עידן התמימות | The Age of Innocence, ערוץ Yes3

הדרמה הרומנטית הסוערת של מרטין סקורסזה, שהייתה מועמדת לחמישה פרסי אוסקר. בניו יורק של המאה ה-19, כובשת אשת חברה בעלת דעות מתקדמות את לבו של פרקליט נאה, המאורס כבר לבת דודתה. עם: דניאל דיי לואיס, מישל פייפר, וינונה ריידר. במאי: מרטין סקורסזה. 139 דקות, ארה"ב, 1993.

22:50 רצח בדרך לתהילה 7 | Murder Made Me Famous 7, ערוץ CBS ריאליטי

עונה חדשה של סדרת הדוקו פשע. רוצחים שזכו לתהילה כאשר פשעיהם סוקרו עד טירוף בתקשורת. הפסיכולוגיה המטרידה שמאחורי הרצח כבר מזמן מספקת השראה לסדרות טלוויזיה, ספרים וסרטים, אבל למה רוצחים מסוימים לוכדים את תשומת הלב של מיליונים? כל פרק מציג פשע דרמטי אחר באמצעות חומר ארכיוני ופרשנות מומחים על מנת לנתח את האישיות המעוותת שנדחפה אל אור הזרקורים…

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן