Skip to content

בית החולים רמב"ם מקים מחלקת "כתר ב" לקליטת חולי קורונה נוספים

החמרה במצבם של חמישה חולים בקורונה המאושפזים בישראל. לפי הודעת משרד הבריאות, אובחנו עד כה 705 כחיוביים לנגיף הקורונה בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: מנהל בית החולים רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל

בבית החולים רמב"ם החלו היום (ששי) בעבודה מסביב לשעון על מנת להספיק להקים מחלקה מתפקדת "יש מאין" מבחינת תשתיות, שתתאים לקליטת עוד 30 חולי קורונה.

העבודה מתבצעת בבית החולים הישן לילדים, בבניין מאייר, המאפשר לבודד מחלקות, ובו נמצאת גם מחלקת הקורונה הראשונה ("כתר א") שפועלת כבר 11 יום במקום.

המחלקה החדשה תיקרא מחלקת "כתר ב", שתהיה מבוססת על אחיות ורופאים ממחלקה פנימית א' בצירוף תגבור מתנדבים.

צילום: מנהל בית החולים רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל

התפשטות נגיף הקורונה: תמונת מצב

בישראל: נכון לשעה 12:00, אובחנו 705 כחיוביים לנגיף הקורונה. מתוכם: 10 מאושפזים במצב קשה, 18 – במצב בינוני והיתר במצב קל • סך הכל החלימו והשתחררו: 15.

מאז נמסר, כי חלה החמרה במצבו של חולה קורונה בן 57, מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם ירושלים. מצבו מוגדר קשה והוא הועבר ליחידה החדשה לטיפול נמרץ עבור חולי קורונה.

בבוקר (ששי) עדכנו מבתי החולים וולפסון, השרון (רבין) ורמב"ם על החמרה במצבם של 5 חולים המאושפזים אצלם: מבית החולים רמב"ם נמסר, כי חלה החמרה במצבו של חולה בן 70, הוא מוגדר כעת קשה והועבר לטיפול נמרץ תוך שהוא מורדם ומונשם. מבית החולים וולפסון נמסר כי מצבם של שני חולים הוחמר והוא מוגדר קשה והם מונשמים ומורדמים. מצבה של קשישה בת 91 מוגדר קשה מאד. מהמרכז הרפואי רבין נמסר, כי מצבה של חולה בת 72 הוחמר, והוא קשה מאד.

שני רופאים, האחד אורטופד בבית החולים פדה-פוריה והשני רופא עיניים מבית החולים הדסה עין כרם, אובחנו כחולי קורונה. אנשי הצוות והמטופלים שבאו עימם במגע נשלחו לבידוד. בנוסף, מבית החולים פדה-פוריה נמסר, כי המחלקה האורטופדית תיסגר.

בעולם: עד היום אובחנו מעל 250,000 חולים בקורונה, ב-182 מדינות ברחבי העולם. מעל 10,200 מקרי מוות כתוצאה מהנגיף.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן