Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 23 במרץ, 2020

22:00 פוסט אמת: המחיר של פייק ניוז | After Truth: Disinformation and the Cost of Fake News, ערוץ Yes דוקו לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 20 במרץ, בערוץ Yes VOD + סלקום TV 21:00 הבוזגלוס 4, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD בפתח העונה הרביעית מוצאים את יעקב בוזגלו באותה נקודה בה נפרדנו ממנו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 פוסט אמת: המחיר של פייק ניוז | After Truth: Disinformation and the Cost of Fake News, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 20 במרץ, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:00 הבוזגלוס 4, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

בפתח העונה הרביעית מוצאים את יעקב בוזגלו באותה נקודה בה נפרדנו ממנו בסוף העונה הקודמת – עם חובות ענק בעקבות התביעה של פשכצקי וההפסד בערעור, ועל סף פשיטת רגל. בנוסף משוש חייו, מאור, ללא קבוצה, והפעם חלק מהקבוצות מתנות את המו'מ בכך שיעקב יישאר מחוץ לתמונה. אבל יעקב כמו יעקב נופל וקם, הוא לוקח את מאור להפועל תל אביב הכושלת, ומפנה עורף למכבי חיפה שנמצאת בראש הטבלה, למורת רוחם של מאור ומירן, שכל כך רצו לחזור לקבוצה הירוקה. אסי מבשר למשפחה שהתקבל ל-"הישרדות VIP", וזוכה לכבוד גדול כיאה למשפחת כדורגל שחצתה את הקווים אל עבר עולם השואוביז.המשבר בין פאני לאוהד מחמיר, כשפאני שוקלת לפתוח נגד הגרוש היקר שלה תיק בהוצאה לפועל. מאור ומירן נקלעים למשבר זוגי ומשפחתי כבד בצל ההצטרפות לקבוצת התחתית, כשמאור מתמודד עם המשבר המקצועי הראשון בקריירה המפוארת שלו. אבל על אף הדרמות והטלטלות שהמשפחה עוברת, הבוזגלוס כמו הבוזגלוס שומרים על מורל גבוה ומוכיחים שגם כשבאצטדיון עצוב, במגרש הביתי שמח.

21:00 הפוליטיקה של האוכל – הון, שלטון, מזון, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הסדרה מביאה את הסיפור מאחורי מה שאנחנו אוכלים, על ידי שרטוט מפת האינטרסים והמניעים שעומדים מאחורי מה שמגיע לצלחת שלנו. מי באמת מחליט אילו מוצרי חלב נצרוך וכמה? האם הלחם שמציעים לנו בסופר בריא לנו? מי גורם לנו לקנות לחם לבן ולמה? מדוע מחירי הירקות והפירות מאמירים והאם ענף החקלאות כולו בסכנה? הסופרמרקט הוא כבר מזמן לא רק מכולת שכונתית, הוא הקצה של עולם שלם של אינטרסים כלכלים, המאחדים קבוצות עסקים מקומיות ובינלאומית. עסק סבוך של בריתות עסקיות המחוברות זו לזו ברשתות כלכליות ואינטרסים נסתרים מעין הציבור, של כסף, שליטה, המרכיבים יחד את המשולש: הון-שלטון-מזון. לכאורה מדובר בחוויית שפע אופיינית לתקופה בה אנו חיים, אך מדובר באשליית שפע בלבד – בשל הריכוזיות, בשל העדר השקיפות ובשם האינטרסים המגולמים בכל מוצר שמוצא דרכו אל המדף, לרוב מבלי שאנו הצרכנים מבינים או מודעים לסיבה שהוא שם. אל מול רשתות השיווק – אנחנו, הצרכנים חיים באשליית ידע ובחירה, אנו מניחים לגורמים כלכליים להיות הציידים והלקטים עבורנו, ובעודנו עושים זאת אנו פועלים לא פעם בניגוד לאינטרסים הבריאותיים, והכלכליים, והתזונתיים שלנו.  באמצעות ראיונות וצילומים בלעדיים חושפת הסדרה את מפת האינטרסים שמרכיבה בסופו של דבר את הסל המשפחתי של מוצרי הצריכה הכי בסיסים של כל אחד מאיתנו.

21:45 ביל קנינגהאם: צלם אופנה | The Times of Bill Cunningham, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בכל פעם שאיזשהו סלב יצא לרחובות ניו יורק, ביל קנינגהאם היה שם, עם המצלמה שלו שידעה לזהות, ללכוד ולתעד אופנה. כיום, לאחר יותר מ-40 שנים של קריירה משגשגת, הוא יושב מול המצלמה ופותח את לבו. קנינגהאם החל את דרכו כמעצב כובעים, אבל אהבתו העמוקה לאופנה הובילה אותו לבלות יותר מארבעים שנה ברחובות העיר, על אופניים, עם מצלמה דרוכה שלא החמיצה דבר. טרנדים, צבעים, מעצבים ומפורסמים – כולם הופיעו בכפולת הצילומים שלו ב'ניו יורק טיימס', שהפכה לממתק המבוקש של העיתון. הסרט נולד ממה שאמור היה להיות ראיון קצרצר עם הבמאי מרק בוזק, אבל קנינגהאם (שאינו נראה או מדבר כמו צלם אופנה) פתח את לבו באופן מרגש ויוצא דופן שהוביל לגילוי סיפורים מורכבים, מרגשים, מעניינים ומעוררי השראה. ארה"ב, 2018.

פרויד | Freud, נטפליקס | Netflix

דרמת פשע תקופתית. וינה, המאה ה-19. זיגמונד פרויד הצעיר מנסה לבנות לעצמו מוניטין, ומצטרף לבלש ולמדיום בעלת כוחות על-טבעיים כדי לפתור שורה של רציחות אכזריות.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן