Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 24 במרץ, 2020

בושה 2 | Skam España 2, סלקום TV עונה חדשה לגרסה הספרדית של סדרת הנוער המציאותית שזכתה לגרסאות מקומיות רבות ברחבי העולם. חיי היום יום של נערים, התלות שלהם במדיה החברתית, היחס למיניות והצורך שלהם להשתלב בחברה. 22:00 אקדח מספר שש | Gun No. 6, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD זוכה פרס BAFTA […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בושה 2 | Skam España 2, סלקום TV

עונה חדשה לגרסה הספרדית של סדרת הנוער המציאותית שזכתה לגרסאות מקומיות רבות ברחבי העולם. חיי היום יום של נערים, התלות שלהם במדיה החברתית, היחס למיניות והצורך שלהם להשתלב בחברה.

22:00 אקדח מספר שש | Gun No. 6, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

זוכה פרס BAFTA 2018. הסיפור שעדיין לא סופר על כלי הנשק הלא-חוקי הקטלני ביותר בבריטניה. אקדח צ'כי 6 מ"מ חצי אוטומטי החליף ידיים במשך למעלה מעשור, שימש ל-11 יריות ולשלושה מקרי רצח. האקדח שנחשב לקטלני ביותר שנעשה בו שימוש אי-פעם בבריטניה זכה לכינוי 'אקדח מספר שש'. הסרט של ה-BBC משחזר את הפשעים השונים בהם נעשה שימוש באקדח הקטלני ומביא את הסיפורים הדרמטיים בעזרת עדויות של קרובי הקורבנות שנותרו מאחור. לצדם מובאות עדויות של אסירים אחרים עם עבירות נשק, המשתתפים בסדנאות פסיכו-דרמה בכלא ועוזרים לשפוך אור על הפסיכולוגיה שמאחורי הירי. בזמן שהממשלות נאבקות למגר את המציאות של פשעים אלימים, הסרט הזה בוחן את הסיבות לשימוש באקדחים ואת גלי ההדף שנוצרים אחרי כל ירי, עבור הקורבנות, המבצעים, הקהילות והמשטרה. בימוי: ג'יימס ניוטון. 70 דקות, אנגליה, 2018.

22:00 הבהלה לזהב: המכרה האבוד של דייב טורין | Gold Rush: Dave Turin’s Lost Mine, ערוץ דיסקברי

הכורה הוותיק, דייב טורין, הוא צייד זהב מומחה. הוא בילה שנים בעבודה לצד טוד הופמן, וזכה לכינוי 'דייב הבולדוזר' מכיוון שחפר ללא לאות בחיפוש אחר זהב. כעת, לאחר שנתיים מחוץ למשחק, הוא משתמש במומחיות שלו ובגיבוי של מממנים פיננסיים כדי לעזור למשפחות שרוצות להחזיר לשימוש את המכרות הכושלים שלהן ולהפיק רווח. בסדרה זו, הוא חוצה את ארצות הברית, מצפון לדרום, במשימת חיפוש אחר אתרים אבודים ונטושים רבים, בתקווה למצוא את האחד שיפיק הון. מיוקון ועד מדבר נוואדה, דייב פוגש אנשים עם סיפורים מדהימים, ולכולם יש דבר אחד משותף: לא משנה עד כמה קשים התנאים או עד כמה גדול ההימור, הם לא יוותרו על מסע החיפוש שלהם אחר זהב.

22:00 לילות קסומים | Magical Nights | Notti Magiche, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

קומדיית פשע. בשלהי מונדיאל 1990 נמצאת גופתו של מפיק ידוע ושלושה תסריטאים צעירים נעצרים בחשד לרצח. בזמן מעצרם הם מגוללים את סיפור חייהם, המסמל את דעיכת הקולנוע האיטלקי. עם: מאורו לאמנטיה. בימוי: פאולו וירזי. איטליה, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן