Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 29 במרץ, 2020

לשרוד את אר. קלי 2: החשבון נסגר, אהבה בשלייקס, בחזרה לדאונטון, חייזרים מן העבר 13, מפגש אקשן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לשרוד את אר. קלי 2: החשבון נסגר | R. Kelly: The Reckoning, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

שנה בדיוק לאחר שידור הסדרה "לשרוד את אר. קלי", שהביאה עדויות חדשות של עשרות נשים לפיהן הזמר והמפיק אר. קלי, ניצל אותן מינית, נפשית ופיזית והתעלל בהן במשך יותר משני עשורים –מגיעה סדרת המשך, שעוקבת אחר השתלשלות האירועים מאז שידור הסדרה. סדרת המעקב אחרי הפרשה מביאה בחמישה פרקים חדשים עדויות נוספות של צעירות שהשתתפו בסדרה המקורית ומספרות על האיומים קשים על חייהן שספגו לאחר שידור הסדרה, לצד ראיונות עם הוריהן שהואשמו שלא דאגו מספיק לבנות. אחיו של קלי מספרים על ההתעללות המינית שעבר קלי בעצמו כילד בן 14 על ידי קרוב משפחה והסיפור המלא מאחורי הריאיון השערורייתי שהעניק קלי ל-גייל קינג, לאחר שחרורו מהמעצר. ארה"ב, 2020.

אהבה בשלייקס | Love in Suspenders, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 28 במרץ, 2020, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

22:10 בחזרה לדאונטון | Return to Downton, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מבט ייחודי ויוצא דופן אל מאחורי הקלעים של טירת הייקליר, המוכרת כאחוזת דאונטאון, שכיכבה בסדרת הטלוויזיה הבריטית המצליחה. ג'ים קרטר, שגילם בסדרה את המשרת קארסון, יוצא למסע וחוקר את ההיסטוריה של הטירה המפורסמת לצד ראיונות עם שחקני הסדרה והסרט, שומרי האחוזה (האמיתיים) וצילומי ארכיון יפהפיים. בריטניה ,2019.

23:15 חייזרים מן העבר 13 | Ancient Aliens 13, ערוץ ההיסטוריה

עונה חדשה לסדרה הוותיקה. האם חייזרים עתיקים ביקרו אותנו? מי הם היו? מהיכן הגיעו? מה הייתה משימתם? האם הותירו רמזים על נוכחותם? מה הייתה המורשת שהותירו אחריהם? האם הם יחזרו?

מפגש אקשן | Action Point, נטפליקס | Netflix

סרט קומי. פעלולן אמיץ מקים פארק שעשועים מרופט בניו ג'רזי, ונאבק עליו כשיזם נדל"ן תאב בצע נכנס לתמונה. שחקנים: ג'וני נוקסוויל, אלנור וורת'ינגטון קוקס, כריס פונטיוס. במאי: טים קירקבי. 85 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן