Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 30 במרץ, 2020

אריק קלפטון: החיים ב-12 תיבות, מת או חובה: גרסת הבמאי המורחבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אריק קלפטון: החיים ב-12 תיבות | Eric Clapton: Life In 12 Bars, ערוץ Yes VOD

סיפורו המרתק של האייקון המוזיקלי, שהפך את הבלוז לחלק בלתי נפרד מתרבות הפופ. דוקו רחב יריעה, בבימויה של הבמאית לילי פיני זאנוק ("הנהג של מיס דייזי") המשרטט את תרומתו הנרחבת של הגיטריסט, הזמר והמלחין אריק קלפטון למוזיקה בת זמננו, בפרט, ולתרבות בכלל. קלפטון מספר בסרט על ילדותו הטראומטית אצל הסבים שחשב אותם להוריו, על מאבקו הקשה בסמים ובאלכוהול, על מותו הטרגי של בנו הצעיר ועל האופן בו הצליח תמיד למצוא כוחות נפש פנימיים ולרפא את עצמו, אחרי כל המשברים, בעזרת המוזיקה. 135 דקות, ארה"ב, 2017.

מת או חובה: גרסת הבמאי המורחבת | Blumhouse's Truth or Dare: Extended Director's Cut, נטפליקס | Netflix

הגרסה המורחבת והאלימה של מותחן האימה מבית בלומהאוס: חבורת סטודנטים יוצאת לחופשת האביב, ומה שמתחיל כסתם משחק אמת או חובה הופך למרחץ דמים. שחקנים: לוסי הייל, טיילר פוזי, ויולט בין. במאי: ג'ף וודלו. 134 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן