Skip to content

מייהריטאג' הישראלית מקימה מעבדת בדיקות קורונה חדשנית ומגייסת עובדים

חברת ההייטק חברה לחברת גנטיקה בסין ומקימה במהירות מעבדת בדיקות. החברה מציעה ל 150 עובדים להתחיל לעבוד מידית. עם או בלי ניסיון מעבדתי – בשכר מלא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מייהריטאג' (MyHeritage), חברת הייטק ישראלית, בממוקמת באור יהודה, החליטה לעזור במאבק בנגיף הקורונה. כך נמסר היום (שני) מהנהלת החברה. לצרכי כך הודיעה החברה כי  היא חברה לחברת הגנטיקה המובילה בסין כדי להקים יחד בישראל מעבדה מרכזית לבדיקות קורונה.
המעבדה תוקם בלוח זמנים בהול ותתחיל לפעול בתוך פחות משבועיים. ע"י הגברה מסיבית של הבדיקות ניתן יהיה לאתר את הנשאים לפני שידביקו אחרים, ולעצור את המגפה, כפי שעשו המדינות שהצליחו לנצח את הנגיף. לצורך כך מגייסת עת החברה בדחיפות 150 עובדים למעבדת הבדיקות המוקמת זה עתה. החברה עושה זאת בשיתוף מלא עם משרד הבריאות ובסיוע משרד הביטחון, כך נמסר הבוקר.

צילום: וויקיפדיה - יחצ
צילום: וויקיפדיה – יחצ

על פי החברה המעבדה תוקם בלוח זמנים בהול ותתחיל לפעול בתוך פחות משבועיים. וכך ע"י הגברה מסיבית של הבדיקות ניתן יהיה לאתר את הנשאים לפני שידביקו אחרים, ולעצור את המגפה, כפי שעשו המדינות שהצליחו לנצח את הנגיף.

"אנו עושים זאת ללא רווח – התחייבנו לתרום לבתי החולים בישראל את כל רווחי המעבדה! עם זאת, המשרות שאנו מגייסים הן לעבודה רגילה, במשרה מלאה ובתשלום מלא, שתתבצע במשמרות. המעבדה מוקמת בסביבות פתח תקוה", נמסר למגפון.

יש יתרון לבעלי ניסיון קודם בעבודת מעבדה. יחד עם זאת, יש לא מעט משרות הפתוחות גם לאקדמאיים מצטיינים שאין להם ניסיון מעבדה קודם, ואנו נלמד אותם את הפרטים.

אם אתם מכירים מישהו מתאים, שמעוניין לעבוד קשה עם אנשים מדהימים ולקחת חלק משמעותי במאבק נגד הקורונה, העבירו אליו את הקישור הבא להשארת הפרטים:

https://careers.myheritage.com/careers/position-2151146/lab-associate

אם אינכם מכירים מישהו כזה, אנא שתפו עם אחרים!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן