Skip to content

שר הבריאות, יעקב ליצמן, ואשתו אובחנו כחולים בקוביד-19 (קורונה)

השר ואשתו ישהו בבידוד ותחת השגחה בביתם • ראש הממשלה, ראש המוסד, מנכ"ל משרד הבריאות, ראש שירותי בריאות הציבור וצוות לשכת משרד הבריאות - נכנסו לבידוד • בר סימן טוב ימשיך לנהל את האירוע ממתקן בידוד במרכז הרפואי שיבא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לשכת שר הבריאות עדכנה הלילה, כי השר ורעייתו אובחנו כחולי קורונה.

שניהם מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים.

שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עודכן בפרטים.

//

עדכונים:

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ראש המוסד, יוסי כהן ומנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ייכנסו לבידוד בעקבות ההודעה.

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ייכנס לבידוד בעקבות ההודעה על כך שהשר ליצמן אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. המנכ"ל ימשיך לנהל את האירוע ממתקן בידוד במרכז הרפואי שיבא.

בר סימן טוב ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים.

בר סימן טוב: ״התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע יימשך. הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות.״

צוות לשכת שר הבריאות, נכנסו לבידוד: צוות יועציו, עוזריו ועובדי המזכירות בלשכת השר, ממשיכים לעבוד מביתם ויקיימו קשר טלפוני רציף ככל שיידרש עם השר, שממשיך לנהל את האירוע מביתו באופן מלא.

פרופ׳ סיגל סדצקי ראש שירותי בריאות הציבור תיכנס לבידוד, בהתאם לחקירה האפידמיולוגית שהתנהלה בנושא. פרופ׳ סדצקי תמשיך לעבוד ולנהל את האירוע דרך אמצעים טכנולוגיים גם בעת הבידוד.

פרופ' סדצקי: ״האמצעי היעיל ביותר לבלימת והאטת המגיפה הוא בידוד האנשים שעלולים להיות בסיכון להמשך הפצת המחלה". "שרשרת העבודה במערכת הבריאות נמשכת וכולנו נמשיך לעבוד ולנהל את האירוע גם דרך אמצעי תקשורת מרחוק שלשמחתנו זמינים בימים אלה," הוסיפה.

ד״ר ורד עזרא, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, ששהתה לצד שר הבריאות יעקב ליצמן תכנס לבידוד. ד"ר עזרא תמשיך לנהל את האירוע מהיבטים הרפואיים של החטיבה ותעשה זאת כפי שעשתה עד כה דרך תקשורת מרחוק. ד״ר עזרא מסרה: ״אנא הקפידו לשמור את ההנחיות של משרד הבריאות. המשרד פועל כרגיל כפי שפעלנו עד כה דרך תקשורת מרחוק.״

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן