Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 04 באפריל, 2020

תשאלו את ד"ר רות, לשבור את הקסם: מלכת השלג, נשמה של כלב 2, השמן והרזה, דומינו, קריקטורה של נשיא 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תשאלו את ד"ר רות | Ask Dr. Ruth, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דיוקנה של האישה שלא חששה מעולם לענות על כל מה שלא העזנו לשאול. ד"ר רות וסטהיימר, חלוצת הסקסולוגיה נמוכת הקומה עם קצב הדיבור המסחרר, המבטא הגרמני והצחוק המידבק, הפכה לשם דבר בשנות ה-80 וה-90 בארצות הברית ובעולם כולו. גם כיום, לאחר שחצתה את גיל 90, היא לא מפסיקה לעבוד לרגע, והטיפים שלה לחדר המיטות רלבנטיים יותר מתמיד. הבמאי ריאן וייט מצליח ללכוד את דמותה הנמרצת ושופעת החיים של ד"ר רות בעודה מקפצת בין שלל אירועים, צילומים וראיונות, וסוקר במיומנות את חייה המקצועיים והאישיים. קטעי אנימציה נהדרים מסייעים לו להביא את סיפור ילדותה של וסטהיימר, שנשלחה לבדה לשווייץ וכך ניצלה מידי הנאצים, אך איבדה במלחמה את הוריה. זהו דיוקן של אשה מעוררת השראה שעלתה מתוך האפלה והפיצה אור בקרב בני אדם רבים מספור. 100 דקות, ארה"ב, 2019.

09:00 לשבור את הקסם: מלכת השלג | The Snow Queen 4, ערוץ Hot Cinema Kids

מלך אשר כמעט ואיבד את משפחתו בגלל מעשיה של מלכת השלג מוצא דרך להעלים את כל הקסם מהעולם – כל בעלי כוחות הקסם נשלחים לארצות המראה. היחידה שיכולה לעצור אותו ולהשאיר את הקסם והאגדות בעולמנו היא גרדה, שכן כוחה הגדול ביותר נמצא במעשיה הטובים ובחברות ולא בקסמים. בהרפתקה של גרדה, יעזרו לה טרולים, שודדי ים ואפילו מלכת השלג עצמה. האם יחד הם יצליחו להציל את עולם הקסם והאגדות? מדבבים: אלונה אלכסנדר, לירון אליידי, גיא זיידמן. במאי: רוברט לנצ'ה. רוסיה, 2019.

17:00 נשמה של כלב 2 | A Dog's Journey, ערוץ Yes5

דרמה קומית נוגעת ללב. נשמתו של כלב מזדקן מתגלגלת לאורך השנים בין מספר כלבים, אך הוא ממשיך לשמור אמונים לנכדה של הבעלים שלו. עם: דניס קוויד, מארג הלגנברגר. בימוי: גייל מנקוסו. ארה"ב, 2019.

21:30 השמן והרזה | Stan And Ollie, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 02 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD

22:00 דומינו | Domino, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 02 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 קריקרטורה של נשיא 3 | Our Cartoon President 3, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

פרודיית האנימציה בהפקתו של סטיבן קולבר חוזרת בעונה חדשה, הממשיכה לעקוב אחר הרפתקאותיו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד ג'יי. טראמפ, חבורת יועציו העליזה ובני משפחתו.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן