Skip to content

כנופיית נשים שדדה קשישים, ונקנסה בהפרת הוראות משרד הבריאות

ארבע נשים שדדו קשישים וקשישות, ונעצרו ברכבן עם כספי מזומן ופריטים נוספים שדדו על פי החשד. לאחר מעצרן נקנסו כי שהו מעל 100 מטרים מביתן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבע נשים נעצרו אתמול (רביעי), בחשד כי שדדו קשישים וגנבו את כספן. הדבר הראשון שקיבלו לאחר מעצרן הוא קנס בגין הפרת הנחיות צו בריאות העם.

בחודש מרץ האחרון התקבלו במשטרה תלונות בגין גניבות תיקים מקשישים בערים חולון ובת – ים. על פי המתלוננים המקרים התרחשו במרחב הציבורי כאשר מספר נשים היו נצמדות אליהם ואף פונות  אליהם באמתלות שונות ואז גונבות את תיקיהם שהכילו, ברוב המקרים, כסף, כרטיסי אשראי וטלפונים סלולריים.

תמונת המחשה מהסרט GOOD GIRLS מבית NBC

בעקבות דיווחים שהתקבלו  אתמול במשטרה, אודות חטיפות תיקים מקשישות בעיר בת ים הגיעו צוותי משטרה לזירות ובמהלך סריקות איתרו רכב ובו 4 חשודות העונות לתיאור השודדות. בחיפוש שבוצע ברכב נתפסו אלפי שקלים ופריטים נוספים החשודים כגנובים.

החשודות (24-42, ממרכז הארץ ומהדרום) נעצרו והועברו לתחנת המשטרה לצורך חקירתן. במשטרה חושדים כי העצורות פעלו לאורך תקופה ככנופיה אשר הטילה חיתתה על נשים בכלל וקשישות בפרט ומייחסים להן מספר רב של מקרים דומים אשר התרחשו בחולון ובבת ים.  בנוסף לכך, השודדות נקנסו בגין הפרת הנחיות צו בריאות העם, בכך שהפרו את ההנחיה שלא להתרחק מעל 100 מטר ממקום מגוריהן.  הבוקר (חמישי) הובאו החשודות לבית משפט השלום בתל אביב, שם בקשה המשטרה להאריך את מעצרן.

1 Comment

  1. גור
    16 באפריל 2020 @ 21:18

    הסדרה Good Girls היא לא סרט…. Get your facts straight

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן