Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 05 באפריל, 2020

הרמזים של בלו ואתם, תקוע עם קעקוע 5, בנקרופט 2, נשים על סף התמוטטות עצבים, תשאלו את ד"ר רות, סודות הכתר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

07:30 הרמזים של בלו ואתם | !Blue's Clues & You, ערוץ ניק ג'וניור

אתחול לסדרת הניינטיז המיתולוגית. בגרסה המחודשת, המשלבת גם היא לייב אקשן ואנימציה, נוסיף לעקוב אחר הכלב המצויר בלו בעודו מותיר עבור בעליו והילדים בבית רמזים / עקבות רגליים, המובילים אל משימת היום.

21:40 תקוע עם קעקוע 5 | 5 Just Tattoo of Us, ערוץ MTV Show

שרלוט קרוסבי שבה להנחות את תכנית הריאליטי המופרעת ביותר בנמצא לצד צוות מתחלף של מגישים אורחים. גם הפעם יבואו זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים לונדוני. אך מה שמתחיל כהרפתקה קלילה הופך במהרה למבחן אמון, כאשר האחד בוחר עבור השני את הקעקוע שיונצח על גופו, ללא ידיעתו. רק עם תום מלאכת הקעקוע ייחשפו הזוגות לעיצוב שנבחר עבורם, ושיישאר איתם לעולם. העונה יושק אתגר חדש בשם 'Stick or Twist', במסגרתו תינתן למשתתפים האפשרות להישאר עם הקעקוע הנבחר עבורם, או להחליפו בקעקוע אחר, בלתי ידוע, שיבחר עבורם אמן הקעקועים.

22:00 בנקרופט 2 | Bancroft 2, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

שרה פאריש ("דוקטור הו") מככבת בעונה החדשה של המותחן המשטרתי מבית ITV ומגלמת את חוקרת המשטרה אליזבת בנקרופט, אישה עם סודות אפלים בעברה. היא נחשבת לשוטרת מבריקה שהקריבה את חייה לכוחות המשטרה, כל עמיתיה בוטחים בה ואוהבים אותה, אבל חלק מסודותיה מתחילים לזלוג מבעד לסדקים בתדמיתה המושלמת. כשג'ו, בנה של אליזבת, נגרר אל מרכזה של פרשיית רצח כפול מזעזע, בנקרופט נחושה לעשות הכל כדי להגן על בנה ומוצאת את עצמה עומדת פנים אל פנים מול יריבה אכזרית ומפחידה.

22:00 נשים על סף התמוטטות עצבים | Women On The Verge Of A Nervous Breakdown, ערוץ Yes3

הקומדיה הססגונית של פדרו אלמודובר, שהייתה מועמדת לאוסקר וזכתה בשני פרסים בונציה. בעקבות בשורות דרמטיות שקיבלה מהרופא, מנסה שחקנית לאתר את מאהבה לשעבר, אך אז הכל יוצא משליטה. עם: כרמן מאורה, אנטוניו בנדרס. ספרד, 1988.

22:00 תשאלו את ד"ר רות | Ask Dr. Ruth, ערוץ Yes דוקו + בשעה 22:05 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 04 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:50 סודות הכתר | Secrets of The Royals: Inside the Crown, ערוץ החיים הטובים

הדיוקן האולטימטיבי של משפחת המלוכה. ארבעת חלקי הספיישל יעקבו אחר שבעה עשורים בחיי המשפחה המלכותית עד ימינו אנו, תוך התמקדות בשלטונה של המלכה אליזבת השנייה, על רקע שנות המאבק הסוערות של המונרכיה הבריטית המודרנית. הספיישל יכלול תיעוד ארכיוני נדיר, ראיונות בלעדיים עם היסטוריונים, מחברי ביוגרפיות, מומחים לבית המלוכה, עובדים לשעבר בשירות הארמון ועיתונאים, שיספקו הצצה אישית אל האטרקציה הגלובלית שהיא משפחת המלוכה הבריטית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן