Skip to content

ניצב (בדימוס) אליק רון: גנץ התגלה כחסר חוט שדרה והוכיח חוסר יושרה בזחילתו לימין

רון, שבעברו פקד על השלד"ג ושימש כמפקד החפ"ק של יוני במבצע יונתן, זועם: "טעיתי באבחון", "גנץ מסכן את הציבור בכניסתו לשותפות עם מי שמסכן את הדמוקרטיה". על נתניהו: "מושחת/רמאי העובד על כולם בעיניים המלך בנחלת בנימין"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבוע חלף מאז הפירוק הדרמטי של כחול לבן, חלף כבר שבוע, נתניהו מתעקש לשמור על בלפור כביתו מבצרו, ממשלת חירום לחצי שנה אין וגם ממשלה של גנץ ונתניהו – עדיין אין. כולנו מבינים כי אם הייתה נדרש ממשלת חירום זו הייתה קמה תוך 24 עד 48 שעות. נתניהו מנהל את המשבר בהופעות יחיד ואף התנצל כי התאפר והסתרקה לבד באחת מהופעותיו. גישה לעיתונאים ותשובות על שאלות עיתונאים? אין ולא יהיו אלא רק כשהדבר יהיה נוח לנתניהו ובסביבה שמנטרת שאלות קשות.

נתניהו שהצליח לפרק את כחול לבן, מבלי ששילם על כך מחיר כלשהו מעבר למילים יפות, קיבל תיאבון. כעת הוא קורץ חזק לימין ונחוש לקדם את עסקת המאה של טראמפ, או לפחות חצי ממנה. לשם כך הוא דורש להעלות להצבעה סיפוח והחלת ריבונות ביהודה ושומרון כבר בחודשים הקרובים, כשתסתיים עבודת צוות המיפוי הישראלי-אמריקני המשותף. גם איוש משרדי המשפטים והחינוך עדיין תקועים והעז החדשה ישנה של נתניהו, מירי רגב, הוצנחה למשרד לביטחון פנים. עז שקשה יהיה לאכול אותה, אבל נתניהו ידע לשלוף אותה משם בתמורה נאותה.

גנץ ואשכנזי דרשו בתחילה זכות וטו בנושא השטחים הכבושים, נענו ב"לא" גמור, וכעת הם מתעקשים להקפיא את המצב המדיני למשך כמה חודשים ולבצע את המהלך רק בתיאום עם ירדן.

השניים רמטכ"לים לשעבר, מזהירים והזהירו במשך שנים שמצעדים חד-צדדיים עשויים להצית את כל האזור. בקמפיין הבחירות שלהם הסבירו במסגרת כחול לבן, כי החלת ריבונות כזו תיעשה רק בתיאום עם הקהילה הבינלאומית, ירדן והפלסטינים.

גם לגבי תיק הבריאות שבקשו השניים לעצמם נענו בלאיו מוחלט. נתניהו נמנע מלהתעמת עם הסירוב הנחרץ של ליצמן שותפו הנאמן לפנות את כיסאו. גם לאור ההתנהגות וההתנהלות שלו במיוחד לאחד חשיפת חדשות 12, כי השר בעצמו הפר את הנחיות בריאות הציבור שקבע משרדו ולכן גם נדבק בקורונה. התנהלות הפינג פונג של משרד הבריאות שפעם מורה כי מסיכות מסוכנות לבריאות ועתה תובע מכולם להשתמש בהן, כל אלו שירחפו כאות קלון מעל הממשלה החדשה ויערערו מאוד את האמון הציבורי בה, וכך גם גודלה המנופח של הממשלה הצפויה, שתכלול לפחות 30 שרים ותהיה הגדולה ביותר בעשור האחרון. כל אלו לא יוסיף לה כבוד.

צילום: אליק רון באדיבותו. בני גנץ: רפי מיכאלי
צילום: אליק רון באדיבותו. בני גנץ: רפי מיכאלי

הבוקר (שישי) פנה למגפון ניצב בדימוס, אליק רון, לשעבר מפקד מחוז צפון במשטרה ומפקד השלד"ג בתקופת רבין ז"ל כשגנץ עצמו היה סגנו וכתב : " גנץ מאובחן  אצלי כנעדר עמוד שדרה בצעידתו הרופסת לנחלת בנימין, לא כך הכרתי את בני בעבר. לא לזאת ציפיתי ממנו. כן, גם אני נכשלתי באבחון".

צילום היסטורי באדיבות אליק רון - רון מפקד השלד"ג מארח את יצחק רבין ז"ל ואיציק מרדכי לסיור מודרך. סגנו של רון, היה בני גנץ
צילום היסטורי באדיבות אליק רון – רון מפקד השלד"ג מארח את יצחק רבין ז"ל ואיציק מרדכי לסיור מודרך. סגנו של רון, היה בני גנץ

מכתבו של אליק רון:

"מנהמת ליבי.

שולחן ולו 4 רגלים בד"כ יציב, אלא אם רגל אחת קצרה מחברותיה, אז יהיה השולחן מתנדנד.

שולחן עם 3 רגלים יציב יהיה גם אם אחת הרגלים קצרה מעט מחברותיה. אולם כשמדובר ברגלים שהרקב אחז בן לא יוכל לשאת כל מטען, ודאי לא את המטען הכבד עמו המדינה מתמודדת.

ולתיאור הרגלים:

1- רגל חסרת יושרה – גנץ למרבה כעסי וצערי הוכיח זאת, ביזה ציבור גדול ואת עצמו בכניסתו לנחלת בנימין.

2- רגל רכה כספוג – גנץ מאובחן  אצלי כנעדר עמוד שדרה בצעידתו הרופסת לנחלת בנימין.

3- רגל שאינה רואה ואינה מבינה את אשר מצפה לה בנחלת בנימין.גנץ לא הבין (כנראה) עד לרגע זה עד כמה מושחת/רמאי העובד על כולם בעיניים המלך בנחלת בנימין.

ולסיכום אני מאשים את גנץ בגין כניסתו כשותף למי שמסכן אותנו, את הדמוקרטיה. בקיצור את המדינה שכה יקרה לליבנו.

לא כך הכרתי את בני בעבר. לא לזאת ציפיתי ממנו. כן, גם אני נכשלתי באבחון."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן