Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות לחג

בפסח 2020 רובנו נישאר בבתים ולא ניפגש עם הקרובים אלינו. אבל אם בכל מקרה אתם מתכוונים לרכוש מתנות, הנה כמה המלצות (שגם יגיעו עם שליח) *** תיק בובי הירו עשוי לקחת עוד זמן עד שתדירות השימוש בתיק תהיה גבוהה, אבל אפשר לתכנן קדימה: תיק גב מיוחד המשלב בתוכו טכנולוגיית RFID נגד גניבות של כרטיסי אשראי. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפסח 2020 רובנו נישאר בבתים ולא ניפגש עם הקרובים אלינו. אבל אם בכל מקרה אתם מתכוונים לרכוש מתנות, הנה כמה המלצות (שגם יגיעו עם שליח)

***

תיק בובי הירו

עשוי לקחת עוד זמן עד שתדירות השימוש בתיק תהיה גבוהה, אבל אפשר לתכנן קדימה: תיק גב מיוחד המשלב בתוכו טכנולוגיית RFID נגד גניבות של כרטיסי אשראי. מ-399 שקלים. להשיג ב-swagg.co.il

צילום: סטודיו דג הזהב

 

 

The One

הבושם החדש לגברים של בית האופנה האיטלקי DOLCE & GABBANA. שילוב של שמן ניצת תפוז, ברושים והל; מושק, עץ קשמרן, מרווה ובנזואין משרף; ועור שחור עמוק, פאצ'ולי ולוטם השרף. 496 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

צילום יח"צ

 

סכיני Shibuya

חברת סולתם השיקה סדרת סכינים חדשה שעוצבה בסגנון יפני. הסדרה כוללת שבעה דגמים שונים. 64.5-99.5 שקלים. להשיג בחנויות הרשת וב-https://soltam.co.il/.

צילום : גל בן זאב

 

מארז יינות Free Run

יקב סגל מציע לחג את המארז הזה, המשלב שני יינות – קברנה סוביניון ומרלו – עם שתי כוסות יין. היינות הם חלק מסדרת Free Run. 140 שקלים. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק.

צילום: יח"צ

 

קופסת הפתעות לחג

שני המארזים החדשים של דואר ישראל וחברת PMI מיועדים לילדים בני 4-10. כל מארז כולל לפחות 16 מוצרים ואביזרים, בהם הגדה של פסח לילדים עם הפעלות, גיליון הבול שלי מיוחד לפסח, צמידי בנדז במגוון צורות ודגמים, משחק צבי נינג'ה, צמידי רקמה, מדבקות בוב ספוג 3D ועוד. 39.9 שקלים, להשיג בסניפי הדואר וב-www.israelpost.co.il.

צילום: יח"צ

 

FIVE CROWNS

רשת ורדינון השיקה מותג חדש של מצעי יוקרה, כלומר כאלה העשויים בצפיפות גבוהה ומספקת חווית שינה נעימה במיוחד. 99-1,099 שקלים לפני 40% הנחה. להשיג באתר.

צילום: איתן טל.

 

 

מארז יינות פטי ורדו ומלבק

המארז של יקבי ברקן משלב יין פטי ורדו ויין מלבק, שינים מסדרת ספיישל ריזרב. זאת בנוסף לארבע כוסות יין. 160 שקלים. להשיג בחנויות יין וברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

בשמים לנשים

סדרת הבישום החדשה של קרליין כוללת שני בשמים הדרים, פירותיים, פרחוניים, רעננים ומתובלים. האחד הוא Black Powder, שילוב של פלפל עם אשכולית, עלי ורדים ויסמין, סנדלווד, וניל ומאסק; והשני הוא White Powder, שילוב של תפוז, לימון ותווים ירוקים, לוונדר, יסמין ולוטם, וניל מדגסקר, פטצ'ולי ופולי טונקה. 99 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.

צילום: טל אזולאי

 

צלחות של Corelle

חברת שקל בית מותגים השיקה ליין חדש של צלחות קורנינג מבית המותג האמריקאי, שהעיטור שלהן מדמה עבודת יד, כולן בגוונים שונים של כחול. מ-37 שקלים לצלחת. להשיג בשקל בית מותגים.

צילום: יח"צ

 

סירים ומחבתות Blue Diamond

הסדרה החדשה של נעמן משלבת כלים העשויים יציקת אלומיניום טהור, ציפוי באיכות גבוהה, פיית מזיגה דו-צדדית וידיות ארגונומיות. בסדרה שלוש מחבתות עמוקות בגדלים שונים, שלושה סירים , מחבת גריל וסוטאז'. הם מתאימים לכל סוגי הכיריים ולמדיח כלים. 89.9-349.9 שקלים לפני 40% הנחה. להשיג באתר.

צילום: שרית גופן ותמי בר שי

 

יינות של יקב תשבי

היקב מציע לקראת החג אפשרות להזמין יינות ומארזים עד הבית. ניתן להגיע ולרכוש בחנות היקב, או להזמין עד אליהם, בהנחה שאתם גרים באזור זיכרון יעקב-קיסריה-פרדס חנה-גבעת עדה. 42-130 שקלים ליין, 91-198 שקלים למארז. להשיג ב-04-6380434

וברשתות שיווק.

צילום: דני גולן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן