Skip to content

צה"ל משחרר לחופשת חג את חיילי המפקדות ובסיסי הכשרה

לאחר כחודש ימים בו לא הורשו חיילים לחזור לבתיהם, הודיע צה"ל כי הוא משחרר היום לחופשת חג חיילי מפקדות חטיבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר הערכת מצב ייעודית בצה"ל,  אושרה היום (שלישי)  יציאתם לחופשת חג של חיילי מפקדות חטיבתיות ומפקדות בבסיסי הכשרה, תוך שמירת ההנחיות הרפואיות של צה"ל ומשרד הבריאות. דובר צה"ל מסר כי נעשו התאמות ליציאתם וחזרתם על ידי מערך הסעות ייעודי. תוך כך כשירות מבצעית מלאה נשמרת ביחידות והיחידות הרלוונטיות קיבלו הנחיות ליציאה.

מחכים שיגמר הסגר (צילום מדף הפייסבוק "חיילים מצייצים)

כזכור עם התפשטות נגיף הקורונה באמצע חודש מרץ שעבר, הודיע דובר צה"ל כי כלל המשרתים ייקראו לחזור לבסיסיהם, וכי על הלוחמים ביחידות הקרביות להיערך לשהות ממושכת של כחודש מבלי לצאת לבתיהם.
במוצאי שבת ה – 14 במרץ, הודיע דובר צה"ל כי "בהתאם להערכת המצב המתמשכת, ובהתאמה להנחיות משרד הבריאות ולהמלצותיו, ממשיך צה"ל בפעולות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בקרב משרתיו. כלל המשרתים יחזרו לבסיסיהם מחר. לא יתקיימו חזרות מוקדמות לבסיסים למעט חריגים שאושרו מראש.

"כמו כן, כלל המשרתים במערך הלוחם, בבסיסי ההכשרה וביחידות הסגורות יגיעו לבסיסים ערוכים לשהות ממושכת, לתקופה של עד חודש ימים. יש לעקוב אחר הודעות דובר צה"ל והעדכונים באתר צה"ל ולהימנע מפרסומים לא רשמיים".
היום החל לצה"ל להרפות את ההידוק ובשלב זה חיילי מפקדות של החטיבות השונות ובסיסי ההכשרה, ישוחררו לבתיהם לאחר היעדרות ממושכת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן